Marketing digital sau promotii offline?

Marketing digital sau promotii offline?

Joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promotii offline?”

Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa creativitate. Speakerii au discutat si au dezbatut un subiect care ne framanta in industria de business: care sunt instrumentele pe care le folosim pentru a ajunge cat mai repede si eficient la inima consumatorului.

Chris Arnold (fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra) ne-a lamurit ce, cum si cat trebuie sa ii oferim consumatorului, in timp ce Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Certified Professional) ne-a deslusit secretele marketingului de guerrilla.

Despre comunicarea eficienta ne-a vorbit Laura Dragomir (Expert in comunicare si cofondator Brainguys), iar Mugur Patrascu (Owner iLeo) a definit cum nu se putea mai bine loialitatea dintre brand si consumator.

Marius Buiculescu (Managing Director Atip Design) a pledat fara doar si poate in favoarea promotiilor offline, in timp ce Constantin Ferseta (General Manager Kuantero) a completat cu „10 invataminte faine din online”.

Alaturi de noi s-au aflat si Alin Angheluta (Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti) care a abordat subiectul dezbatut din perspectiva teoretica, si Radu Cauc (Partners & Affiliates National Manager at Sodexo Pass Romania).

Raluca Dinu (Media&Advocacy Officer UNICEF) ne-a impartasit ca schimbarile sustenabile nu au neaparat nevoie de bugete impresionante, iar Vasile Alboiu (Chief Creative Officer Lowe Group) ne-a aratat ca ”uneori e bine sa ne jucam cu seriozitatea lumii care ne inconjoara. Cine stie?! Poate intelegem mai mult.”.

Am incheiat editia de anul acesta cu Mihai Nasaudean (General Manager Good Afternoon) care ne-a sumarizat rezultatele anilor anteriori din industria de marketing si ne-a dezvaluit secretele conceperii unui plan de marketing care sa dea rezultate.

Sponsori: Continental Hotels, Rotta Natura, Sweet & Safe, Gerlinea, Sprinter Promotion, Digital Print, ProfiPrint, Giotto, Fleurartist, Zelist, Clausweb, Lista Firme, Touch Antibacterian, eSKY.ro, Budureasca, Ficosota, Magiun de prune Topoloveni, Meli-Melo, Barilla, Sensiblu, Dormeo, Getts, Intersport, Rom autentic, Flormar, Land of tea, Remedia, Papioane.ro, Hollywood Multiplex, Good Afternoon, F64.

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing Focus, Marketing Romania, IQads, SMARK, PR Wave, Radio Romania Actualitati, Forbes, markmedia.ro, brand4brands, Nine O’Clock, Business Review, Agerpres, Revista Cariere, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, 9AM, Ordinea Zilei, Smart Financial, romanialibera.ro, Finzoom, Revista Biz, ROL, eva.ro, imedia, Calendar Evenimente, NewsUp, Casa mea, Learning Network, Salon TV, Blitz TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related