Din cate miscari pui un elefant sa alerge intr-o cursa de ogari?

"Din o mie si una de click-uri! Cel putin." Mihai Popa, Art Director, Lowe.
Lowe a creat campania de imagine pentru TNT Romania, lider pe piata serviciilor de curierat rapid. Derulata in perioada aprilie - mai, campania TNT spune ca "Pare imposibil sa fii cel mai mare si cel mai rapid in acelasi timp." Ei bine, nu este - idee relevata si in printul campaniei.

Campania se adreseaza persoanelor din mediul de afaceri, principalele beneficiare ale serviciilor de curierat, care, pentru a face fata solicitarilor propriilor clienti si celor ale concurentei, au nevoie de performantele unui serviciu premium. Obiectivele campaniei realizate de Lowe pentru TNT au fost de a comunica pozitia de lider real al pietei si de a pozitiona brandul TNT in mintea consumatorilor ca o companie de incredere, ce ofera deopotriva servicii nationale si internationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related