Cu obiectivul la datorie in miezul ADfel 2015: Miluta Flueras, partea a doua

Credit: DHOPEdesign

Acum doua saptamani si ceva ne luam la revedere de la cea de-a zecea editie ADfel. Daca n-ati reusit sa ajungeti, sa va fie rusine, recuperati la anul. Ati fi avut sute de amintiri imortalizate-n suflet si in poze, caci am avut cele mai tari activari de brand si cei mai priceputi fotografi alaturi de noi ca sa ne ajute sa pastram si aceasta editie de ADfel pentru posteritate.

Printre ei, il avem pe Miluta Flueras. Nu are nevoie de introduceri in peisajul concertelor si evenimentelor din Bucuresti, dar aflati ca Miluta se ocupa cu mult mai multe decat scoaterea din banal a conceptului de fotografie de eveniment. Pentru detalii de la ADfel, vazute prin obiectivul lui si ce ne pregateste in continuare, sa-l ascultam chiar pe Miluta:

In reconstructie

Principalul meu proiect, in aceasta perioada, este finalizarea noii versiuni a site-ului meu de portofoliu, aflat momentan in reconstructie. Procesul este destul de laborios, pentru ca am adunat de-a lungul anilor o colectie destul de mare de imagini si uneori deciziile care trebuie luate sunt dificile. Estimez ca dupa jumatatea lui octombrie site-ul sa fie din nou online.

Lunga-i lista de evenimente

Urmatoarele evenimente la care voi participa sunt concertele organizate de Twin Arts: Avishai Cohen, Hindi Zahra, Ibrahim Maalouf, Brad Mehldau Trio si Antonio Sanchez & Migration.

O preconceptie despre fotografii de evenimente

Cred ca una dintre cele mai intalnite ar fi aceea ca este foarte simplu sa ajungi fotograf de eveniment, pentru ca adesea publicul nu percepe munca din spate si timpul care a stat la baza experientei respectivului fotograf. Principala cale prin care incerc sa combat aceasta preconceptie e sa incerc sa fac fotografii cat mai putin banale.

Planuri peste planuri

Sa continui proiectul Insight. An eye on Bucharest art galleries. si sa gasesc si alti oameni doritori sa se alature echipei. Am in plan si filmarea altor doua documentare apropiate de muzica si fotografie, dar toate la timpul lor.

Ce are ADfel si nu au alte evenimente

Am apreciat foarte mult diversitatea, asta poate si pentru ca am avut ce fotografia. Au fost foarte multe subiecte interesante, iar acest lucru nu poate decat sa bucure un fotograf.

Credit: Miluta Flueras

Credit: Miluta Flueras

Credit: Miluta Flueras

Momentul preferat de la ADfel

Milkshake pentru dinamism si creativitate. Am putut vedea o multime de abordari ingenioase in crearea unui milkshake, unele chiar greu de fotografiat.

Credit: Miluta Flueras


Asteptarile de la eveniment

Avand deja experienta ADfel stiam deja cam la ce sa ma astept, singurul neajuns a fost unul obiectiv – vremea – care nu prea a tinut mereu cu noi. M-a surprins numarul de cabine foto experimentale, care la un moment dat ajunsese la trei.

Publicul ADfel

Publicul de la ADfel este curios si deschis provocarilor. Ca fotograf al ADfel am urmarit indeaproape dinamica publicului si am observat ca a acordat atentie tuturor manifestarilor si a intrat usor in joc.

Convinge pe cineva sa vina la ADfel

Cum eu ma exprim mai bine in imagini, va recomand sa aruncati o privire la galeria de anul asta :)

 

photo by Miluta Flueras http://fb.com/miluta7

Posted by IQads on Tuesday, September 22, 2015


ADfel face 10 ani. Ureaza-i ceva:

La cat mai multe editii reusite si sa ne vedem voiosi si zambitori si la aniversarea a douazeci de ani!

 

Despre ADfel
De zece ani, copilul neconventional al IQads intretine setea de publicitate altfel a publicului bucurestean. Singurul eveniment de branded entertainment din Romania, ADfel creeaza un playground in care brandurile si agentiile creative interactioneaza cu publicul. In cele 9 editii de pana acum, peste 100 de branduri si organizatii au venit cu peste 400 de idei implementate pentru mai mult de 7.000 de participanti pe an.



Branduri

Subiecte

Sectiune



Related