[Interni si internshipuri] Mona Opran (Centrade): Cred ca asistam la o maturizare a viitorului angajat din advertising

[Interni si internshipuri] Mona Opran (Centrade): Cred ca asistam la o maturizare a viitorului angajat din advertising

Cand internship nu e, nimic nu e, nici soare nu-i, nici viata nu-i. Pentru saracul student specializat in comunicare (sau domenii adiacente), care nu stie cum sa intre pe piata muncii cu demnitatea intacta, capul sus si buzunarul nu prea gol. Il cunoastem pe acel student. Unii dintre noi am fost acel student. Asa ca am vrut sa ne facem de cap pe tema tranzitiei din amfiteatrul educational inspre biroul publicitar - ba vorbim cu profi de advertising, ba cu agentii despre cum preiau bobocii din check-point-ul universitar si ii initiaza in metamorfoza de la insight la campanie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related