The Geeks semneaza campania de comunicare pentru una dintre cele mai populare aplicatii mobile din Romania, OLX.ro

The Geeks a dezvoltat strategia si creatia pentru o noua campanie integrata OLX.ro. Creata sub forma unei promotii, campania comunica aplicatia de mobil OLX si procesul simplu prin care utilizatorii pot publica anunturi prin intermediul acesteia.

Din punct de vedere strategic, executiile online, TV si radio continua directia de comunicare inceputa de OLX in urma cu aproximativ doi ani si prezinta romani obisnuiti ce regasesc in OLX o idee excelenta pentru a-si rezolva problemele de zi cu zi.

Spoturile TV prezinta diferite povesti legate de vanzarea mai multor obiecte: un storcator de fructe, un frigider, cu ocazia plecarii din tara, sau o pereche de schiuri, odata cu descoperirea unei noi pasiuni.

"Miza campaniei a fost mai mult decat a obtine un numar mai mare de descarcari ale aplicatiei. Am vrut sa le aratam romanilor ca au motive reale nu doar pentru a-si instala aplicatia, ci pentru a o folosi. Am exemplificat cu produse reale, care au rolul de a inspira utilizatorii sa se uite la lucrurile din casa din perspectiva: “oare mie chiar imi folosesc toate astea?” Si, normal, sa ia in considerare postarea de anunturi de vanzare prin intermediul aplicatiei OLX."
Miruna Antonescu, Senior Creative Planner, The Geeks

Pentru a comunica premiile promotiei si a transmite simplitatea procesului de publicare a unui anunt prin aplicatia mobila OLX, conceptul creativ da nastere unui personaj ce pretinde a fi specialist in publicarea de anunturi.

Asa-zisul “specialist” este vehiculul prin care sunt comunicati pasii foarte simpli prin care utilizatorii pot publica un anunt: faci poza, scrii anuntul si il adaugi pe site prin intermediul aplicatiei. Umorul vine din abordarea naiva a specialistului, atunci cand trebuie sa descrie produsele puse la vanzare, pe care, insa, nu le intelege in totalitate.

"OLX.ro inseamna sa ne schimbam propria viata, cumparand ceva util din banii obtinuti pe un obiect tinut ascuns, nefolosit. Si, de ce nu, inseamna sa schimbam viata altei persoane, care isi va gasi pe OLX.ro produsele de care are nevoie, unele poate inaccesibile pana atunci. Vrem ca toate acestea sa decurga fluid, intuitiv, exagerat de usor. Campania pastreaza abordarea de pana acum, inspirata din umorul local unic si savuros, si introduce elementul nou, laitmotiv in activitatea noastra de zi cu zi: aplicatia mobila OLX.ro, cel mai simplu mod de a vinde si cumpara."
Aida Ionescu, Marketing Manager, Naspers Classifieds Romania (OLX.ro & Autovit.ro) 

Promotia, valabila in perioada 12 Octombrie –11 Noiembrie 2015, are in centru marele premiu constand intr-un Mercedes Benz Clasa A.

 

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

The Geeks
Vlad Petre (Brand Communication Director), Nicoleta Pena (Brand Communication Manager), George Ilitoi (Junior Copywriter), Elena Negrescu (Copywriter), Andreas Aron (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Costin Radu (Managing Director & Head of Creative Planning).

OLX
Ileana-Cristina Gheorghitoiu (Business Manager), Aida Ionescu (Marketing Manager), Alexandra Spirescu (Senior Marketing Executive), Razvan Acsente (Senior Marketing Executive).



Sectiune



Related