Generatia C

Etichetarea generatiilor este o moda americana - bunicii nostri apartin "generatiei tacute" (cei nascuti intre 1925 si 1942), parintii nostri, desi incurcati de cortina de fier, fac parte totusi dintre baby boomers (nascuti dupa cel de-al doilea razboi mondial, intre 1946 si '63), iar cei mai multi dintre noi (cei nascuti, adica, intre'64 si '81) suntem parte a generatiei X.

Dar, pe langa aceasta etichetare "oficiala", sa spunem (vezi cartile tandemului William Strauss - Neil Howe "Generations" si "The Fourth Turning"), avem acum de-a face cu un fenomen demn de analizat: generatii pentru care nu mai este important cand te-ai nascut, ci ce faci. Un singur element comun poate uni o masa mare de oameni, oferindu-i un punct de sprijin si o trasatura care sa o individualizeze. Acesta este si cazul Generatiei C - o comunitate globala care creeaza "content".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related