“Te vedem asa cum esti tu” – noua campanie de imagine a Bancpost

“Te vedem asa cum esti tu” – noua campanie de imagine a Bancpost

Bancpost a lansat noua campanie de imagine „Te vedem asa cum esti tu” ce pune accent pe abordarea personalizata a bancii in relatia cu clientii.

Campania valorifica astfel o intelegere profunda a clientilor, a asteptarilor si nevoilor lor individuale, dincolo de cifrele statistice din studii si cercetari clasice de piata. 

Noua campanie de imagine consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia.

 

"Oamenii vor ca banca sa ii sustina, sa ii ajute sa isi puna in aplicare planurile. Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice", a declarat Aura Toma (Director Executiv Marketing si Comunicare in cadrul Bancpost). 


Aura Toma (Director Executiv Marketing si Comunicare in cadrul Bancpost)

Noul slogan Bancpost. Banca ta. Si a ta. Si a ta. sintetizeaza orientarea catre fiecare client si reflecta o maniera personalizata de interactiune cu acesta. In fapt, noua campanie este ancorata in ceea ce Bancpost isi asuma de peste 24 de ani ca model de business: construirea unui parteneriat solid cu clientul, toate actiunile bancii fiind concentrate in aceasta directie.

"Platforma creativa de comunicare este inspirata din realitatea cotidiana. Fiecare dintre noi are o personalitate in sine care transcede stereotipurile si tipologiile predefinite. Calitatea unui partener este sa vada dincolo de categorie, sa vada de fapt omul in individualitatea lui, in practica, si nu in teorie. Dialogul pe care il avem cu clientii sustine mesajul central al campaniei: la Bancpost, te vedem asa cum esti tu, cu adevarat", a adaugat Aura Toma.

Noua campanie de imagine este comunicata prin intermediul principalelor statii TV, panotaj stradal, reviste si ziare centrale, precum si in mediul online.

 

Vizualuri ale campaniei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related