[Pe frontul publishing-ului] Laurentiu Ion, SUBCAPITOL: Noul mainstream este exact ce nu ar putea fi considerat mainstream. Iar asta se poate vedea si din strategia noastra editoriala

[Pe frontul publishing-ului] Laurentiu Ion, SUBCAPITOL: Noul mainstream este exact ce nu ar putea fi considerat mainstream. Iar asta se poate vedea si din strategia noastra editoriala

SUBCAPITOL e una dintre publicatiile alea putin excentrice in care gasesti de la fragmente de creatii literare, la poezii sau interviuri. Proiectul a fost ideea lui Laurentiu Ion (Digital Marketing Specialist, IBM) care incerca sa armonizeze dezordinea existentiala a plictiselii intr-o noapte din vara anului trecut. 

N-a pornit SUBCAPITOL ca un manifest, dar spune ca ce ofera publicatia se opune direct valului de tabloidizare sau continut slab care inunda in prezent internetul. Cititorii SUBCAPITOL sunt oameni asemanatori lui - tineri, creativi, cu personalitati puternice. Si care merg indeosebi cu metroul:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related