Cum si de ce a adus Raluca Feher Frontline Club London in Romania: Ca romanul sa invete, iar, intrebarea DE CE?

Cum si de ce a adus Raluca Feher Frontline Club London in Romania: Ca romanul sa invete, iar, intrebarea DE CE?

Fie ca romanul e jurnalist, oengist, corporatist, somer, taran, miner, pensionar. De ce?-ul, reprimat atata timp prin maraieli pe la colturi, are nevoie sa fie cultivat. Raluca Feher si echipa de la Frontline se straduiesc sa antreneze muschiul intrebarii.

Nu este o poveste de succes, spune fosta jurnalista, cel putin cand vine vorba de adunat de fonduri si surse de finanatare. “Desi lucrez in publicitate, realizez ca este foarte greu sa le vinzi oamenilor educatie, mai ales atunci cind nu ai bani sa faci asta”, explica Raluca Feher. Si, desi lucreaza in publicitate, agentiile de publicitate sau companiile nu s-au grabit sa sustina o cauza ca Frontline, atat de sensibila politic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related