O mana de actori, deveniti Actelier, alunga tracul oamenilor de business

O mana de actori, deveniti Actelier, alunga tracul oamenilor de business

Cand esti om "de business", din cand in cand, trebuie sa iesi in fata unor alti oameni ca sa le vorbesti. Ceea ce nu-i lucru usor pentru nimeni, daramite cand ai de-a face si cu o miza. Tot de business si ea. Acestui target i se adreseaza un proiect de actorie. Pentru ca, daca cineva stie ce-i cu siguranat de sine si vorbele si transmiterea de mesaje unor necunoscuti, actorii sunt aia.

Astfel, Eduard Haris, absolvent de facultate (pe actorie) si master (pe productie) la UNATC in actorie si trecut pe scenele teatrelor Metropolis, TNB sau Podul, a adunat cativa colegi - pe Mihai Muntenita si pe Camelia Pintilie - ca sa puna impreuna bazele Actelier. In cadrul acestui program, ne spune el, participantii invata propriu-zis tehnici de training folosite in pregatirea actorilor profesionisti si nu o sumedenie de sfaturi adiacente de tip self-help, disponibile la mica distanta unui search de Google despre "public speaking".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related