Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR din Romania nominalizata la European Excellence Awards

Golin este pentru al doilea an consecutiv singura agentie de PR din Romania nominalizata la European Excellence Awards

Campania MasterCard #doarcucardul nominalizata la categoria Finance

Pentru al doilea an consecutiv, Golin este singura agentie de relatii publice din Romania nominalizata la European Excellence Awards, cea mai importanta competitie de PR si comunicare din Europa. Campania MasterCard #doarcucardul se afla pe lista scurta la categoria Finance.

„Aceasta nominalizare reprezinta o confirmare a faptului ca o campanie romaneasca creativa, cu o strategie bine fundamentata si un concept adaptat obiectivelor de business, are un potential important de a fi recunoscuta la nivel international. In cadrul campaniei MasterCard,  ne-am dorit sa incurajam publicul larg sa incerce experimentul #doarcucardul, promovand beneficii mai putin vizibile precum importanta acestui tip de plata pentru un mediu de business sanatos. In implementarea campaniei a contat si expertiza Golin in comunicarea produselor si serviciilor financiare, confirmata de numeroasele premii si distinctii primite de agentie de-a lungul anilor.”, spune Monica Botez, Managing Partner, Golin Romania.   

Campania #doarcucardul este parte a proiectului Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal si noi te premiem!, acesta fiind raspunsul propus de MasterCard pentru cresterea gradului de constientizare a romanilor in legatura cu beneficiile platilor cu cardul.    

Pentru ca mesajele cheie ale campaniei sa ajunga catre toate tipurile de public, strategia propusa de Golin a folosit atat canale de comunicare online, cat si offline, iar mesajele au fost adaptate pentru presa generalista, de business, glossy si de lifestyle, precum si pentru social media, in campanie fiind implicati si bloggeri.

Alaturi de componenta educationala, campania MasterCard include si o provocare lansata catre ambasadorii brandului: o luna #doarcucardul. Astfel, timp de 30 de zile, vedetele vor utiliza in viata de zi cu zi doar cardul, eliminand platile cash. Personalitati precum Andreea Esca, Teo Trandafir, Dana Rogoz, Andi Moisescu si Andi Vasluianu s-au alaturat deja campaniei, povestind aventurile lunii #doarcucardul fanilor lor din social media.

Echipa Golin care implementeaza acest proiect este alcatuita din Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Raluca Duta (Chief of the Bridge), Andra Iazageanu (Digital Specialist) si Simina Zidaru (Creative Associate).       

Si in anul 2014, Golin a fost singura agentie de PR din Romania nominalizata la European Excellence Awards, cu campania de comunicare a lansarii serialului Vikingii, difuzat de HISTORY.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related