[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Cristina Gherman: Este o intreaga filozofie cu schimbul digital/offline, eu vad lucrurile mult mai simplu

[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Cristina Gherman: Este o intreaga filozofie cu schimbul digital/offline, eu vad lucrurile mult mai simplu

Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timisoreana) crede ca offline-ul si online-ul se completeaza; si asa credem si noi. Pe platforma TheCreator, se desfasoara sub ochii vostri competitia de design Layeru-i Ler, care vrea sa aduca urarile din viata reala pe monitoarele de pretutindeni cu ajutorul creativilor. Pe care ii provocam sa dea o forma artistica sentimentelor lor pentru cei dragi.

Sa ne apropiem un pic, dragii Mosului, chiar daca nu mai credeti in barbosi si cadouri aparute din neant, caci e rost de o poveste: cum ar fi sa faceti o felicitare 2.0 pentru cei dragi si, pe langa bucuria de a le-o trimite, sa puteti castiga recunoastere nationala si premii in valoare totala de 2.000 euro? Pai, daca aveti talent artistic si ceva inspiratie, o sa aflati asta dupa ce va inscrieti in competitia noastra. Cititi si brieful, ca sa va mai vina idei. 

Si ascultati-o si pe Cristina, jurat al competitiei care lucreaza de 5 ani pe brandul Timisoreana. Cu siguranta va poate "da din casa" cate ceva:

Cea mai mare satisfactie de cand lucreaza pe brandul Timisoreana

In marketing lucrez de 14 ani si pentru marca Timisoreana de 5 ani de zile si pot spune ca satisfactia cea mai mare este sa vezi ca tot ce ai gandit ca strategie si planuri are rezultatele dorite.

Mai concret, ma refer la satisfactia de a vedea consumatorii marcii pentru care lucrezi multumiti si fideli de a cumpara produsul, ii auzi vorbind cu placere despre campaniile la care ai lucrat sau pur si simplu iti dau idei pentru a face lucrurile mai bine.

Sursa mea de energie pentru a face zi de zi lucrurile si mai bine sunt consumatorii, ei sunt cei care ma motiveaza si chiar e adevarata sintagma ‘consumer is the boss’. Provocari in lumea marketingului sunt in fiecare moment, nici o zi nu seamana cu alta si nu poti spune ca stii totul.

La Timisoreana provocarea marea este cum sa consolidezi prima bere din Romania si sa ii intaresti pozitia de lider pe piata berii pe care o detine din 2006. Poti sa ajungi  in frunte, dar este  greu sa te mentii si este nevoie de oameni pasionati in jurul tau cu care sa poti duce povestea mai departe.

Ca sa nu mai existe urari stereotipice, oamenii ar trebui sa:

Urarile vin din suflet si cred ca cel mai important e sa stii ca urarea care iti este adresata e spusa cu caldura, din inima si nu doar de protocol. In acel moment nu mai conteaza ca e stereotip.

Relatia dintre online si offline

Este o intreaga filozofie cu schimbul digital – offline, eu vad lucrurile mult mai simplu: digitalul prin esenta trebuie sa ofere un schimb de valoare (fie prin informatii, experiente, entertainment) si este un mediu de comunicare foarte dinamic, flexibil si personalizat.

Offline-ul ofera tot un schimb de valoare dar in alti parametri: de exemplu este oferita aceeasi experienta la un eveniment pentru o masa mare de oameni, dar fiecare din ei o poate interpreta diferit prin cum se exprima si comunica in digital.

Deci eu cred ca cele 2 medii se completeaza, nu se pune problema de a lipsi ceva si fiecare mediu trebuie sa ofere maxim de valoare pentru targetul sau cu mijloacele de comunicare de care dispune.

O amintire de-acasa, de Sarbatori:

In fiecare an astept cu mare nerabdare Sarbatorile si intotdeauna le fac in familie, cu cei dragi: imi amintesc casa impodobita, miros de cozonac si multa dragoste. Si in fiecare an primesc aceste lucruri din nou si din nou.

Traditia de Craciun la care n-ar renunta nici in ruptul capului:

Miros de brad proaspat in casa.

Sa trisam creativ: un inside tip de la cineva care lucreaza pe brand ar fi... 

Sa privesti brandul ca pe un copil, de care tu ca manager ai grija sa creasca…il indrumi, cu strategii si planuri bine alese si rezultatele vin pentru ca ai pus suflet si ti-a pasat ca lucrurile sa iasa bine.

Asteptari de la lucrarile inscrise in competitie:

Asteptarile sunt legate ca toti cei care se inscriu in competitie sa lucreze cu un zambet la aceste felicitari, sa isi aduca aminte cu placere de Sarbatori si astfel sa reuseasca sa pune o parte din aceasta bucurie, creativ, pe hartie.

Ce ar trebui sa contina o lucrare ca sa te impresioneze?

Fiecare lucrare o sa exprime o stare si un gand de bucurie, acel sentiment de caldura pe care toti il avem in preajma Sarbatorilor de iarna…deci sunt sigura ca toate lucrarile vor reusi sa ma impresioneze prin faptul ca fiecare e unica, e o parte din experienta fiecaruia, ca si cand voi intra pe rand in casa lor de Sarbatori si voi vedea atmosfera de acolo.

Potentiale obstacole:

Timpul este impotriva noastra, fiindca merge repede inainte si e posibil ca participantii sa nu fi gasit suficient timp sa intre in atmosfera ‘creativa’ de Sarbatori.

Un sfat pentru participantii in competitia Layeru-i Ler:

Zambiti cand lucrati la acest brief si reamintiti-va Sarbatorile de iarna prin prisma copilului fericit din voi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related