[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Corina Rijnita: Nu cred intr-o reteta nici cand gatesc, daramite in creatie

[Timisoreana prezinta Layeru-i Ler: Juratii] Corina Rijnita: Nu cred intr-o reteta nici cand gatesc, daramite in creatie

- Hai sa nu mai fim stereotipici!
- Hai, dar cum facem asta?
- Pai, nu-s reguli prea clare, dar hai sa-ncepem sa spunem chestiile pe care le simtim de Sarbatori.

Asta-i un dialog care n-a existat niciodata, dar pare sa rezume parerea Corinei Rijnita (Junior Brand Manager, Timisoreana) despre incotro ar trebui sa se indrepte urarile si emotiile in luna decembrie.

Si suntem de acord. Atat de convinsi, incat va dam si voua mediul perfect de exprimare pe platforma TheCreator prin competitia de design Layeru-i Ler. Timpul trece repede si lerul nu asteapta niciun intarziat: mai aveti 2 zile si-un pic, pana pe 22 noiembrie sa va inscrieti cu o felicitare.

Cum ce felicitare? Una digitala, care sa cuprinda toate sentimentele voastre pentru prieteni si familie. Chiar si amintirile au loc, dar asta depinde doar de voi. Aruncati un ochi pe brief si decideti. Pana una alta, va lasam pe mainile Corinei, membru al juriului, ca sa va mai puna ea conceptele in ordine:

Cea mai mare satisfactie de cand lucreaza pe brandul Timisoreana

Cea mai mare satisfactie de pana acum, pe brandul Timisoreana, a rezultat chiar din cea mai mare provocare, si anume Caravana “Serbarile Timisoreana”. 10 zile de eveniment, 5 orase, o super echipa, zeci de mii de oameni carora sa le oferi experienta brandului tau – este un proiect de suflet, care mi-a aratat inca o data ce inseamna Timisoreana. Inseamna oameni si bucuria vietii de zi cu zi.

Ca sa nu mai existe urari stereotipice, oamenii ar trebui:

Cred ca e simplu: sa spunem urarile din suflet, sa fim autentici. Mi-e greu sa cred ca e ceva stereotipic atunci cand spui ceea ce simti. Vine din ideea aia, in care cred foarte mult, ca do it with passion or not at all. La fel si cu urarile: Say it because you mean it or not at all.

O amintire de-acasa, de Sarbatori:

Aveam vreo 5 ani si imi doream foarte tare sa vina Mos Craciun si la mine. Auzisem ca pe unii copii cuminti ii mai viziteaza din cand in cand. Asa ca, ma pregatisem cu o poezie, ai mei ma incurajau sa sper ca va veni si la mine, so... it happened! (se pare ca stiau ai mei ceva; or fi avut vreo intelegere cu Mosu’) Mos Craciun poposise in casa noastra.

M-a trezit din somn si m-a intrebat daca stiu vreo poezie, pe care sa i-o spun Mosului, pentru ca trebuia sa-mi merit cadoul, nu? Proaspat trezita, buimaca, tot ce am putut sa fac a fost sa zic doua versuri, apoi sa izbucnesc in plans.

Si-am plans, si-am plans, pana cand l-am facut pe Mos Craciun sa plece, iar eu am adormit. A doua zi, ma intrebam daca am visat toate cele sau chiar a fost realitate. Dar cadourile erau sub brad, pe semne ca Mosul chiar trecuse pe acolo.

Traditia de Craciun la care n-ar renunta nici in ruptul capului:

Masa din dimineata de Craciun impreuna cu ai mei. Si sa fac pe Mos Craciun pentru ei :)

Sa trisam creativ: un inside tip de la cineva care lucreaza pe brand ar fi...

...ca felicitarile sa fie albastre si logo-ul mai mare, cum ar zice clientul, nu? Glumesc! Pornind de la premisa ca brandul nu trebuie sa vorbeasca despre brand, nici felicitarile nu ar trebui sa vorbeasca despre brand. Ci sa inspire oamenii sa se bucure de cele mai frumoase #sarbatoriacasa.

Asteptari de la lucrarile inscrise in competitie:

Sa fie asa de WOW, incat sa stii ca fac diferenta intre o zi buna si o zi awesome pentru cei care le primesc.

Ce ar trebui sa contina o lucrare ca sa te impresioneze?

Hmmm... nu cred intr-o reteta nici cand gatesc, daramite in creatie. Imaginatia nu are reteta. Zic doar ca ar trebui ca cel care a creat-o sa fie primul care sa-si doreasca sa o trimita celor dragi.

Potentiale obstacole:

Vremea. Cam greu sa stai in casa sau sa te gandesti la Sarbatori cu 18 grade afara.

Un sfat pentru participantii in competitia Layeru-i Ler:

Creeaza ceva ce ti-ar placea sa primesti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related