Ipocrizia marilor puteri se combate cu reclame false

Ipocrizia marilor puteri se combate cu reclame false

Cea de-a 21-a conferinta ONU pe tema schimbarilor climatice, COP21, isi propune, cu ambitie, acelasi scop pe care si-l propune de 20 de ani. Un consens global pentru limitarea emisiilor de gaze cu efect de sera.

Cei de la Brandalism subliniaza, doar, ca aceste discutii nu au fost urmate decat de o crestere cu 63% a acestor emisii, si ca ele sunt dominate de interesele marilor companii.

Pentru ca mesajul sa fie mai bine inteles, s-au folosit de mijloacele pe care le folosesc si corporatiile: publicitatea. Parisul a fost invadat cu 600 de reclame false. Cu ajutorul locuitorilor orasului, aceste opere de arta au fost inserate, ilegal, in spatiile de reclama traditionale.


Lucrarile au fost realizate de 82 de artisti de gherila, din 19 tari, cum ar fi Neta Harari, Jimmy Cauty, Paul Insect, Escif sau Kennard Phillips. Multi dintre ei si-au expus operele si in parcul de anti-distractie lansat de Banksy, vara aceasta.

“Le-am luat spatiul pentru ca vrem sa deschidem o dezbatere asupra rolului publicitatii in promovarea unui consumerism nesustenabil”, spune Joe Elan de la Brandalism. Lucrarile au aparut de Vinerea Neagra, ziua in care lumea atinge cele mai inalte culmi ale consumerismului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related