[Aho, aho!] Dana Tocu (HIPPOS): Hai sa incepem sa aratam cupluri gay, prieteni care tin locul unei familii, celibatari… de toate, pestrit, ca-n viata

[Aho, aho!] Dana Tocu (HIPPOS): Hai sa incepem sa aratam cupluri gay, prieteni care tin locul unei familii, celibatari… de toate, pestrit, ca-n viata

Dincolo de faptul ca toate campaniile de Craciun seamana intre ele si, in curand, vor debuta in august, Dana Tocu, Director de creatie HIPPOS, este intrigata de un alt aspect: toate familiile sunt la fel iarna. Crede, insa, ca lucrurile se vor schimba si in Romania: trendurile aterizeaza destul de repede aici.

 

Pai fiecare vrea sa fie primul care comunica. Nu m-ar mira sa ajungem sa incepem din august, din dorinta de a fi primul. In ultimii ani, din ce in ce mai multi clienti inlocuiesc calitatea cu cantitatea, in sensul in care, daca investim in media un buget generos, vom deveni top of mind, indiferent ce avem de comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related