Campania Durex de creare a primului emoji oficial al sexului protejat a cucerit lumea

Campania Durex de creare a primului emoji oficial al sexului protejat a cucerit lumea

In urma reactiei internationale pozitive cu adevarat coplesitoare la adresa campaniei #CondomEmoji, Durex, marca nr. 1 in lume pe piata produselor pentru imbunatatirea vietii sexuale, anunta ca a depus la compania Unicode cererea oficiala de creare a primului emoji al sexului protejat.

Campania #CondomEmoji a captat atentia lumii, avand un impact uimitor pe tot globul. Oamenii au sustinut-o in peste 140 de tari.

In acest moment, clipul campaniei are peste 16.000.000 de vizualizari in toata lumea, iar campania a primit like-uri, a fost share-uita sau mentionata in postari pe retelele sociale de peste 700.000 de ori, ceea ce inseamna ca de la inceputul sau, din 18 noiembrie, cineva a sustinut campania la fiecare 3 secunde.

De asemenea, pe langa impactul avut in retelele sociale, campania a beneficiat de sustinere media din partea unor publicatii puternice in mai mult de 50 de tari, ajungand la peste 1 miliard de mentionari in comunicarea PR in intreaga lume. Independent.co.uk a scris ca initiativa #CondomEmoji “este o campanie de marketing isteata, care are in substrat o cauza sociala demna de admirat”. In acelasi timp, India Today a comentat: “Mai mult decat orice, acest brand de prezervative vrea ca oamenii sa se simta bine in pielea lor si sa vorbeasca despre sex – sexul protejat – cat vor”.

Volker Sydow, managerul echipei globale Durex, a declarat despre acest interes incredibil pe care l-a suscitat campania: “Sustinerea oamenilor pentru un emoji al sexului protejat a fost de-a dreptul coplesitoare. Acest lucru arata nevoia folosirii unui element cu care tinerii se identifica si care-i face sa se simta confortabil in discutiile legate de sex”.

“Nivelul de implicare al oamenilor din toata lumea in aceasta campanie a fost cu adevarat uluitor. Tinerii s-au identificat cu ceea ce inseamna cauza noastra si speram ca si Unicode va sustine cererea noastra pentru un emoji oficial al sexului protejat care sa faca parte din conversatiile despre sex ale tinerilor”, a adaugat Volker Sydow.

Campania #CondomEmoji a fost lansata in urma studiului publicat de Durex la data de 18 noiembrie. Acesta a aratat ca 84% dintre tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani se simt mai confortabil atunci cand folosesc emoji in discutiile despre sex.
Acelasi studiu a relevat ca 56% dintre acesti tineri nu-si pun problema sexului protejat, iar o treime dintre ei nu sunt interesati deloc de acest subiect.
Durex a depus la Unicode – organizatia care decide ce emojii apar ca elemente standard pe toate telefoanele inteligente – cererea oficiala de creare a unui emoji al sexului protejat, pe 1 decembrie 2015, pentru a celebra Ziua Mondiala de Combatere a Virusului HIV.  Durex spera la un raspuns pozitiv din partea Unicode in prima parte a anului 2016.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related