[Bilant 2015] Adrian Alexandrescu: Site-urile "mari" dar tip "vitrina" vor migra mai mult spre site-uri tip "self-service utility"

[Bilant 2015] Adrian Alexandrescu: Site-urile "mari" dar tip "vitrina" vor migra mai mult spre site-uri tip "self-service utility"

In ciuda programarii lui exacte in calendar, sfarsitul anului este, mereu, surprinzator pentru locuitorii acestei planete. Ca sa nu para ca a trecut prea repede printre Forwarduri, briefuri si discutii socratice pe Facebook, continuam traditia bilantului de sfarsit de an.

Care a fost cuvantul anului in 2015, ce a murit in publicitate si cu ce a fost inlocuit, care au fost campaniile revolutionare si incotro ne indreptam. 

Adrian Alexandrescu (Managing Director INTERACTIONS) crede in speranta si in schimbare. Ambele, cu aplicatii tehnice in publicitate.

 

Speranta. Speranta intr-un inceput de schimbare. Dorinta societatii de a vedea o schimbare (vezi iesirile in strada) s-a simtit anul asta si in industria de publicitate (de exemplu, reactia la pitch-ul Carrefour).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related