[Bilant 2015] Mugur Patrascu: Desi ne bazam prezentarile pe content, pana ajungem sa il bugetam si sa il facem, se fac 100 de ani de la Marea Unire

[Bilant 2015] Mugur Patrascu: Desi ne bazam prezentarile pe content, pana ajungem sa il bugetam si sa il facem, se fac 100 de ani de la Marea Unire

Contentul, cuvantul anului in publicitate, pentru Mugur Patrascu (Founder iLeo) pare ceva simplu, dar implica schimbari de filosofie si modificari de bugete care il tranforma intr-o notiune vorbita si dorita de toti, dar mai putin folosita.

Mugur face bilantul noutatilor din industrie: mobilul, vloggerii si performance marketingul, si puncteaza o disparitie importanta: creativitatea.

 

"N-avem bani". Gluma :)

Contentul. Alaturi de el, la bataie au fost suspectii de serviciu: mobilul, e-commerce-ul, video si performance marketingul.

O mentiune speciala si pentru blockerele de aduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related