Cine spune ca Mos Craciun e mos? Intreaba FCB Bucharest, in cadrul campaniei de Sarbatori derulata de Baneasa Shopping City

Cine spune ca Mos Craciun e mos? Intreaba FCB Bucharest, in cadrul campaniei de Sarbatori derulata de Baneasa Shopping City

FCB Bucharest anunta castigarea pitch-ului de creatie pentru campania de comunicare de sarbatori a Baneasa Shopping City.

Sub umbrela noii pozitionari a centrului comercial, The City of Good Life, campania promotionala vine cu un concept fresh, modern si se adreseaza atat targetului general al complexului comercial, cat si publicului sau exigent, avand in vedere mixul de brand-uri pe care Baneasa Shopping City le gazduieste.

Pornind de la insight-ul ca dintotdeauna Mos Craciun a fost perceput ca fiind un batran cu barba alba, iar ajutoarele lui, spiridusi imbracati in verde, FCB Bucharest propune o rasturnare de perspectiva.

"Ce-ar fi daca toate cliseele de Craciun ar fi reinterpretate si aduse in contemporaneitate? Craciunul din zilele noastre ar putea sa arate si sa transmita spiritul vremurilor de acum, sa aiba personalitatea femeilor si barbatilor de azi. Ar fi interesant sa vedem si un Craciun exclusiv, elegant, sharp, modern si high-en", spune Claudiu Dobrita (Director de creatie FCB Bucharest). 

Astfel, campania propune consumatorilor sa descopere partea plina de stil a Craciunului prin intermediul aplicatiei inovatoare pe piata centrelor comerciale, CITY iLOVE.

Cu ajutorul acestei aplicatii, utilizatorii pot scana bonurile de cumparaturi de minimum 100 de lei facute in Baneasa Shopping City si vor intra automat in tragerea la sorti pentru un BMW decapotabil si multe alte premii.

Campania este valabila in perioada 1 - 24 decembrie si va fi comunicata in online, la radio, in interiorul centrului comercial, prin executii OOH precum si prin actiuni de BTL.

 

Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:

Din partea FCB Bucharest: Sorina Borcescu, Client Service Director; Claudiu Dobrita, Creative Director; Tiberiu Papa, Art Director; Alexandru Tigoianu, Copywriter; Florin Ciobanu, Head of Digital; Andreea Serbu, Account Manager; Ionut Aldea, BTL Manager; Iulia Stanescu, Production Manager; Simina Lambrino, Group Account Director; Raluca Cosmoiu, Senior Account Executive; Alecsandra Roman, Head of Strategy.

Din partea Baneasa Shopping City: Alexandru Bogdan, Marketing Director; Ovidia Popescu, Campaign Coordinator; Andrei Serbu, Campaign Coordinator; Alina Pavel, Content Coordinator; Luca Ciceu, Loyalty Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related