Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general

Dragos Stanca, ThinkDigital | Credit foto: Cristi Sutu

Publicitatea online traieste vremuri interesante. Adblocking-ul tot aduce nabadai in sanul publisherilor si e tot mai imbratisat de catre cei care vorbesc "cel mai fluent" limba digitalului: tinerii. Potrivit unui studiu realizat de PageFair in parteneriat cu Adobe, 41% dintre tinerii cu varste intre 18 si 29 de ani il folosesc. Adica 41% din targetul cel mai dinamic si mai greu de atins pentru branduri. 

Discutiile pe tema ablocking-ului nu dau semne de incheiere prea curand, desi solutiile sunt clare: native ad-uri relevante si content marketing, la fel. De aceasta parere este si Dragos Stanca (Managing Partner, ThinkDigital): 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Vice

VICE is a global youth media company and the industry leader in producing and distributing the best online video content in the world. Launched in 1994 as a punk magazine, VICE now operates in 36 countries and has... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Sectiune



Related