[Bilant 2015] Mihai Ene (THE SECRET SERVICE): Am investit si intr-un incubator cu specializare grafica si vizuala

[Bilant 2015] Mihai Ene (THE SECRET SERVICE): Am investit si intr-un incubator cu specializare grafica si vizuala

In 2015, Mihai Ene (co-founder | creative THE SECRET SERVICE) a vorbit mai mult in engleza si mai putin in romana, agentia si-a ajustat portofoliul de clienti, au schimbat piata pe care activau cu precadere si au continuat sa isi prezerve feeurile: „sa nu muncim pe vorbe, ci pe bani. Nu vrea nimeni salarii in cuvinte, am incercat deja”.

 

#CaseStudy

 

In sfarsit si-au luat aia gherila inapoi si am scapat de milogeala aia de pe la toate colturile din online. Aaaaaleluia!

 

Aproape toti oamenii competenti de pe la “client”.

Priveste in jur! E atat de multa aroganta si mediocritate…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related