[Bilant 2015] Alex Badila (Publicis Romania): Se pare ca a aparut un microtrend de coloana vertebrala la agentii, ba chiar unul de "dezmortire creativa”

[Bilant 2015] Alex Badila (Publicis Romania): Se pare ca a aparut un microtrend de coloana vertebrala la agentii, ba chiar unul de "dezmortire creativa”

In afara de asta, noutatile nu s-a imbulzit in industrie anul acesta, spune Alex Badila, Managing Director la Publicis Romania: “Purchasing-ul este pe pozitii. Clientii sunt pe pozitii. Agentiile sunt pe baricade”. In ce priveste Publicis, in 2015 agentia a implinit 20 de ani in Romania si 9 ani de crestere. 

 

REORGANIZARE

Reorganizare privind abordarea, bugetele, echipele, modul de generare a ideilor, modul de vanzare a ideilor.

 

Nu par sa fie. Si, asta, chiar daca sunt convins ca multi vor spune ca au inceput x sau y. Sau ca vor interactiona cu audientele ca nimeni altcineva pana acum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related