[Bilant 2015] Emanuel Clonda (HIPPOS): A aparut si in Romania notiunea de Programmatic si odata cu acest tip de advertising, contextualizarea pe bune a comunicarii in functie de mediu

[Bilant 2015] Emanuel Clonda (HIPPOS): A aparut si in Romania notiunea de Programmatic si odata cu acest tip de advertising, contextualizarea pe bune a comunicarii in functie de mediu

Printre noutatile din 2015, Emanuel Clonda (Owner HIPPOS) aminteste de presiunea Ad Blocking-ului si spune ca e responsabilitatea oamenilor din industrie de a privi consumatorul ca pe o instanta pe care o pitchuiesc. Altfel, concursurile pe Facebook au devenit mai curate, iar dominatia desktopului a intrat in declin.

 

Programmatic advertising. A aparut si in Romania notiunea de Programmatic si odata cu acest tip de advertising, contextualizarea pe bune a comunicarii in functie de mediu, tailor-made messages care sa genereze mai multe leaduri decat advertising-ul generic cu un simplu slogan si un call to action.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related