[Bilant 2015] Alex Cernatescu (Infinit Solutions): Au disparut din ce in ce mai mult clientii distribuiti separat ca operatiuni de marketing si advertising

[Bilant 2015] Alex Cernatescu (Infinit Solutions): Au disparut din ce in ce mai mult clientii distribuiti separat ca operatiuni de marketing si advertising

Se doreste cat mai mult "one stop shopping-ul" dar nu cel doar declarativ, ci cel aplicat, spune Alex Cernatescu (CEO Infinit Solutions). Este important ca responsabilitatea sa existe intr-un singur loc pentru a evita “invinovatiri” pe compartimente: "e de vina creatia" sau "e de vina media".

 

Predictibilitate! Business Intelligence. Big Data, Data analysis & Automation.

Incepem sa bazam puternic din ce in ce mai multe proiecte sau campanii pe partea de analiza de date atat inainte la faza de extragere insighturi si schitare concept dar mai ales in timp real si acum, mai mult ca niciodata, am dezvoltat, integrat si avem foarte multe tooluri extraordinare care ne ajuta sa transformam aceste informatii in concepte creative, asseturi digitale, servicii sau comunicare mai eficienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related