BOOM, un brand creat in Romania de GMP

Totul a inceput cu un pitch, organizat vara trecuta. Tema: lansarea unei platforme TV digitale. Clientul: DTH Television Grup. Bugetul: cateva milioane.
Nume importante de pe piata publicitatii s-au batut in idei timp de mai multe saptamani, iar in final a fost aleasa agentia GMP.
Era un proiect la care multi comunicatori viseaza. Clientul avea doar un produs si un studiu de piata. Echipa GMP trebuia sa construiasca restul: un brand cu identitate si pozitionare clar conturate si unice in Romania, cu o strategie de comunicare integrata, diferita de tot ceea ce cunoscuse piata pana atunci. Agentia a acceptat cu entuziasm provocarea: crearea de la zero a unui brand si dezvoltarea unei strategii de comunicare 360°, care urma sa implice toate competentele GMP: ATL, BTL, PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related