Bogdan Hrib, director Editura Tritonic: Cel mai important este sa duci cartea cat mai aproape de client: pe culoarele facultatii, in fata sediului unei corporatii, sau pe hol, la bufet. Ubicuitatea poate fi o solutie

Bogdan Hrib, director Editura Tritonic: Cel mai important este sa duci cartea cat mai aproape de client: pe culoarele facultatii, in fata sediului unei corporatii, sau pe hol, la bufet. Ubicuitatea poate fi o solutie

Bogdan Hrib, directorul editurii Tritonic, spune ca piata de carte a inceput sa se dezmorteasca. Dupa ce au avut parte de un boom in anii ’90 cand legile drepturilor de autor erau ceva mai permisive, situatia editurilor si a pietii in general a tot fluctuat odata cu starea economiei autohtone. Criza din 2008 a adus o scadere puternica, dar acum totul incepe sa se reaseze, iar semnele au devenit mai puternice ca segmentul isi revine.

Chiar si asa, publicul de carte este atipic si divizat, cititorii avizi sunt putini, banii la fel, iar editurile nu au bugete si planuri de promovare sofisticate care sa le ajute sa-si pozitioneze cat mai bine produsele. Nivelul de trai din Romania situeaza, inca, produsele culturale la nivel de lux, asa ca cel mai usor, spune Bogdan, e sa practici reducerea masiva de pret. Aceasta strategie, insa, strica piata si face din carti un bun care se devalorizeaza in ochii potentialilor cititori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related