Cum ar arata anunturile de joburi daca ar fi pe bune

Cum ar arata anunturile de joburi daca ar fi pe bune

Stim ca ati vazut deja traditionalele postere ale filmelor de Oscar, in varianta lor sincera, si ati ras, asa ca avem un bonus. De data asta, chiar adevarat.

Anunturile de joburi sau cele imobiliare te obliga, mereu, sa citesti printre randuri. “Bucatarie intima” – nu incape nici macar un scaun in ea, “munca intr-o echipa dinamica” – salariu mic si tot asa.

O agentie de publicitate din Australia s-a hotarat, insa, sa spuna adevarul intr-un anunt postat pe site-ul de joburi Seek.

Printre avantajele cu care incearca sa isi seduca potentialii candidati se numara: “cel mai prost job din oras”, “salariu mic”, “compania nu apreciaza balanta echilibrata intre munca si viata personala”, “sediul arata groaznic”, “ai de-a face cu creativi lenesi si egogentrici”, “trebuie sa gestionezi clienti mereu enervati” si “o sa te intrebi de ce ai acceptat jobul asta de la inceput”.

“Cea mai derutanta parte este ca acest anunt chiar cauta pe cineva pentru un job adevarat”, scriu cei de la Mashable.

Julien Viard, digital recruiter si autorul anuntului, explica: daca te uiti pe site-urile cu joburi, vezi multe reclame care promit ceea ce nu exista. Foarte putine dintre ele iti spun cum e, cu adevarat, jobul. Asa ca m-am gandit sa merg in directia opusa.

Psihologia inversa se pare ca a functionat, pentru ca au primit mai multe cereri pentru aceasta pozitie, iar candidatii s-au amuzat de anunt.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related