[Statusul unui tanar creativ] Lia Bira: Cel mai important lucru pentru un CD este sa aiba viziune. Fara asta, nu se poate

[Statusul unui tanar creativ] Lia Bira: Cel mai important lucru pentru un CD este sa aiba viziune. Fara asta, nu se poate

Penduland intre agonia si extazul publicitatii, CD-ul trebuie sa pastreze niste constante intr-o budinca de variabile. Una e viziunea; in caz ca e incetosata, ocupa-te, ca fara, nu se poate. Alta e stabilitatea de mindset al echipei creative. Sa stii sa insufli focusul pe probleme reale, fuga de prima idee, pacalirea blocajelor, increderea neconditionata in ideile proprii si altele. Asa priveste Lia Bira (Art Director, McCann Erickson Romania) lucrurile. In niste ani, o verificam:

Imi place sa dau forma vizuala unui concept mishto, imi place sa fiu art. Dar cred ca, in cativa ani, a fi director de creatie o sa imi sune foarte bine. Nu o sa pot sa fac arta, dar macar o sa incerc sa nu fac ceva care sa placa la toata lumea. Asta ar fi un compromis pe care nu as vrea sa mi-l asum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related