Penny Market si 23 Communication lanseaza campania promotionala “Castiga o excursie in Franta”

Penny Market si 23 Communication lanseaza campania promotionala “Castiga o excursie in Franta”

23 Communication lanseaza o ampla campanie promotionala destinata suporterilor fotbalului romanesc, ca urmare a parteneriatului intre Penny Market, parte a Rewe Group,  si Federatia Romana de Fotbal. 

Cu sase luni inaintea Campionatului European de Fotbal, Penny Romania se numara printre primii sponsori care ofera excursii in Franta, rasplatind eforturile fanilor adevarati.

Parteneriatul dintre retailer si Federatia Romana de Fotbal a debutat in septembrie 2015, iar in decembrie echipamentul tricolorilor a devenit disponibil in 168 de magazine din toata tara.

Campania, a carei miza este recompensarea suporterilor adevarati, a luat amploare odata cu apropierea UEFA EURO 2016, una dintre cele mai importante competitii pentru nationala Romaniei. Campania vizeaza 2 spoturi publicitare si materiale POS in magazinele Penny.  

 

 

"Cand vine vorba de UEFA EURO 2016, mai toate brandurile vorbesc despre ce ar trebui sa faca suporterii ca sa sustina Romania. Nu despre ce pot face pentru suporteri.  Acest rol si l-a asumat Penny. Sub titlul de suporter oficial al suporterilor nationalei, Penny pune la dispozitia fanilor echipamentul oficial al nationalei, in magazinele sale, si le ofera, in cadrul unei promotii, excursii in Franta, locul unde va avea loc cea mai asteptata competitie de fotbal a anului."
Cristiana Petre (Copywriter - 23 Communication Ideas)  

 

"Cele doua executii de pana acum, “Mos Craciun” si “Cuplul”, ilustreaza cu umor universul suporterilor nationalei, dornici sa ajunga la vara in Franta. Daca in prima executie, lansata in perioada sarbatorilor, am dramatizat intr-un mod amuzant cele mai puternice dorinte ale sustinatorilor nationalei, indeplinite chiar de un Mos Craciun al suporterilor, a doua executie a venit ca o continuare, spunand povestea unui suporter adevarat, bucuros ca a castigat bilete in Franta la promotia Penny, dar care trebuie sa gaseasca o modalitate isteata de a-si anunta jumatatea, deloc  microbista."
Bogdan Naumovici (Creative Director - 23 Communication Ideas)

 

Opt fani norocosi care se inscriu la promotia Penny vor castiga prin tragere la sorti cate un voucher dublu in valoare de 1.500 de euro. Inscrierea la promotie se face automat prin achizitionarea unui tricou sau alt articol vestimentar oficial al FRF, disponibil in magazinele din toata tara.

 

Echipa 23 Communication Ideas: Bogdan Naumovici - Creative Director; Cristiana Petre - Copywriter; Eduard Einhorn - Senior Art Director; Laurentiu Semeniuc - Strategic Planner; Elena Livinti - Managing Director; Bianca Naumovici- Account Manager. 

Echipa Rewe Romania: Cristina Florescu - Director Marketing; Irina Butnaru - CRM Lead; Adriana Savu - Advertising Manager; Monica Coman - Marketing Team Leader;

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related