ADC*RO se alatura IAA si UAPR in sustinerea Premiilor FIBRA

IQads organizeaza intre 3 si 6 mai binemeritatul festival de creativitate romanesc – Premiile FIBRA, dupa mai mult de 2 ani in care industriei i-a lipsit recunoasterea si incurajarea potentialului creativ. Cele mai importante asociatii din marcomm s-au alaturat festivalului: dupa IAA si UAPR, Art Directors Club Romania (ADC*RO) devine sustinator al Premiilor FIBRA.

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA creativitatea locala va fi recunoscuta, iar curajul va fi rasplatit.

Pentru a reprezenta nevoile industriei, festivalul va acoperi toate domeniile comunicarii, competitia fiind structurata pe 14 categorii, 37 sectiuni si 10 premii speciale si va include o sectiune dedicata tinerilor creativi, sub 25 ani. Aceasta sectiune, Young FIBRA, va incuraja noua generatie de publicitari, care au astfel ocazia sa se faca remarcati si sa ia pulsul industriei.

Prin parteneriatul dintre ADC*RO si Premiile FIBRA, studentii Scolii ADC*RO vor beneficia de pass-uri pentru participarea la toate sectiunile festivalului, atat cele de know-how, cat si la gala de premiere. Mai mult decat atat, ei se vor bucura de sustinerea tutorilor pentru inscrierea in competitia Young FIBRA, aceasta fiind si una dintre directiile de actiune ale Scolii ADC*RO - pregatirea studentilor pentru sectiunile dedicate lor din cadrul festivalurilor locale si internationale. 

Eugen Suman, Presedintele ADC*RO si Creative Director Kubis Interactive, precizeaza ca FIBRA va juca si rolul de sustinere a noii generatii de creative prin sectiunea dedicata tinerilor sub 25 de ani 30 de ani:

Am zis-o si o repet: aparitia FIBRA e un lucru extrem de benefic pentru industrie si sper ca prima editie sa aiba succesul pe care-l merita. Nu se poate sa n-avem un festival local de creatie si de-aceea sunt bucuros ca si ADC*RO se numara printre partenerii principali ai festivalului. Sigur ca astept cu interes sa vad campaniile castigatoare, dar ce ma face pe mine super curios este sectiunea Young Fibra, unde se vor duela cei mai tineri creativi si aspiranti la creatie din Romania. Ma astept sa vad idei pe care sa fiu gelos, campanii care sa te lase cu gura cascata. Vreau sa-i vad pe-astia mici ca au tupeul sa fie mai buni decat castigatorii din sectiunea principala.

 

Mihnea Gheorghiu, Membru in Comitetul Director al ADC*RO si Group Creative Director Publicis, asteapta cu mai mare nerabdare work-ul tinerilor creativi:

[...] Scopul ADC este sa gaseasca, sa sprijine si sa ajute sa creasca tot ce e mai bun in industria asta. Ne trebuia un festival cu publicitate romaneasca, asa cum e ea, care sa se bucure de expunere mare pe plan local. Sa vedem cu totii cate sunt bine, cate nu, si cum facem mai bine. Sa fie cat mai mediatizat, sa vada si lumea care nu lucreaza in publicitate ca reclama aia care le-a placut la un moment dat a luat si un premiu. In Romania. [Pe sistemul, bunica-mea nu canta, dar tot se uita la Cerbul de Aur.]

[...] Noile generatii vor creste cu mai multe referinte locale, seminarii, gale etc si, pentru prima oara intr-un festival romanesc, vor putea sa si participe. La YOUNG FIBRA, orice tanar sub 25 va putea sa faca ceva cu manutele lui, care va fi jurizat de nume grele din publicitatea mondiala. Asa ca Young FIBRA o sa lanseze niste cariere, sunt sigur.

Sper sa vad multe inscrieri si de la studentii Scolii ADC, care de-abia au inceput. Chiar am lansat un modul nou anul acesta - Olimpiadul - care se va ocupa exact cu asta: va pune un accent mai mare pe executie si va lucra (ceva mai hardcore decat de obicei) pentru festivaluri de studenti de aici si din afara.

Sincer, eu sunt mai nerabdator sa vad inscrierile de-acolo, decat pe cele din industrie. Daca FIBRA premiaza prezentul, YOUNG FIBRA premiaza viitorul publicitatii romanesti. De care sunt foaaaarte curios.

 

Despre ce inseamna sustinerea ADC*RO in bunul mers al organizarii Premiilor FIBRA, Marius Cristea (Managing Director, IQads & SMARK, Blue Idea) precizeaza:

Organizam festivalul de creativitate al industriei de comunicare cu obiectivul clar de a incuraja creativitatea locala. In crearea framework-ului FIBRA, am urmarit cerintele creativilor, dar un astfel de demers are nevoie de sustinerea intregii industrii.

E astfel firesc ca in organizarea premiilor FIBRA sa avem alaturi si ADC*RO, care urmareste promovarea si recunoasterea excelentei in creativitate - la fel ca FIBRA.

Parteneriatul va aduce beneficii atat tinerilor creativi participanti la Scoala ADC*RO, care se vor bucura de indrumarea tutorilor pentru participarea la Young FIBRA, cat si festivalului per ansamblu.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related