Constantin Nastase, director Editura Tandem: Alegerea unor titluri vandabile este cheia business-ului cu carti

Constantin Nastase, director Editura Tandem: Alegerea unor titluri vandabile este cheia business-ului cu carti

Ce au in comun "America dezgolita de la brau in jos" a Ralucai Feher cu "Primul an de publicitate" al lui Petre Barbu cu ce spune Adela Dan si povestirile ei de adormit femeile... respirati... cu cele "Opt povestiri" ale Anei-Maria Caia cu Dumnezeul si legitimatia de presa ai lui Patrick Andre de Hillerin? O editura mica, dar voinica. 

Editura Tandem Media are in jur de 5 ani la activ si rezista cu indarjire intr-o piata care nu are un prezent prea stralucit si un viitor asemenea. Cum spune Constantin Nastase, directorul editurii, pe viitor vor reusi sa se mentina active doar editurile care simt pulsul pietei. Cu alte cuvinte, flerul pentru titlurile vandabile - un atribut ce nu tine doar de calitate - va fi indispensabil in industria de carte. In cele ce urmeaza atingem alaturi de el si alte fatete ale publishing-ului de carte din Romania:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related