URSUS sustine creativitatea locala si se alatura ca partener Premiilor FIBRA

Brandul romanesc premium de bere URSUS se alatura Festivalului FIBRA in demersul de promovare si incurajare a creativitatii locale.

Dupa mai mult de 2 ani in care potentialului creativ din industria de comunicare i-a lipsit recunoasterea locala, Premiile FIBRA, ce au loc intre 3 si 6 mai 2016, vin sa sustina dezvoltarea industriei de comunicare din Romania recunoscand creativitatea si rasplatind curajul.

URSUS se alatura festivalului in calitate de partener printr-o serie de demersuri gandite pentru incurajarea campaniilor creative, dar si a noilor generatii de creativi.

Astfel, brandul va organiza o competitie de creatie dedicata tinerilor sub 30 de ani, oferindu-le o ocazie de a lua pulsul industriei publicitare. Competitia va face parte din sectiunea Young FIBRA, una dintre programele dedicate tinerilor din cadrul festivalului. URSUS ii va incuraja pe tineri sa-si dezvolte abilitatile si sa se faca remarcati, rezolvand un brief creativ.

Cea mai importanta etapa a competitiei va aduce cele mai creative 10 lucrari pe masa de jurizare a unora dintre cei mai cunoscuti creativi internationali, membri ai juriului festivalului, condus de Kevin Brady (Executive Creative Director la Droga5 New York).

In acelasi timp, URSUS va sustine si o parte din sectiunile de know-how ale evenimentului, precum si Gala de premiere, fiind alaturi de reprezentantii industriei ca berea oficiala a festivalului.

"Ursus se alatura FIBRA si  incurajaza exprimarea creativitatii, in primul rand, la tanara generatie de creativi. Consideram ca industria creativa din Romania are nevoie de o recunoastere a valorilor, iar Premiile FIBRA vin exact la momentul oportun." declara Mihaela Babeanu, Senior Brand Manager Ursus.

 

"Creativitatea si industriile creative sunt o mare sansa pentru dezvoltarea Romaniei. Este extrem de important sa sarbatorim public si vizibil creativitatea. Si, nu in ultimul rand, ca sa-i inspiram pe creativi si pe clienti sa aiba mai mult curaj – si sa-i recompensam cu faima pe cei care au curaj.

In comunicare, cine nu are curaj trece neobservat. Si daca nu te vezi, nimic altceva nu mai conteaza. Da, este nevoie de o implicare cat mai larga, pentru ca este nevoie de curaj in creativitatea romaneasca", declara Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries)

 

"Ne bucuram sa avem URSUS alaturi de FIBRA in demersul de incurajare a creativitatii locale. 

Prin actiunile URSUS in cadrul festivalului va sustine atat derularea Premiilor FIBRA, cat si bunul mers al industriei, incitand in acelasi timp la creativitate atat reprezentantii consacrati ai industriei, cat si noua generatie",  spune Marius Cristea (Managing Director, IQads si SMARK).

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare.
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.



Festivaluri

Sectiune



Related