"Sportul nu mai inseamna doar fotbal. In viitor, publicitatea se va orienta catre sanatate si mediu", informeaza MPG

Fotbalul va fi intotdeauna sportul rege. Insa nu ar trebui sa fie singurul reper pentru alegerea spatiilor de expunere a mesajelor publicitare. Sporturile moderne, cu finalitate directa catre sanatate si natura, castiga tot mai multi adepti peste tot in lume, oferind marcilor un nou spatiu de expunere cu reale oportunitati.

Un studiu recent, operat de divizia de marketing Havas Sports a agentiilor de media MPG, subliniaza faptul ca sunt asteptate schimbari iminente in lumea sportului. Vor aparea noi zone de interes pentru marcile in cautare de spatii pulbicitare, datorita efectului dramatic avut de noile trenduri culturale si a progresului tehnologic asupra mentalitatii consumatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related