"Young Brands" la a 15-a editie de AdBreak

Music Club (Str. Bartiei 31) va gazdui miercuri, 28 iunie 2006, cea de-a 15-a editie AdBreak, prezentata de Orange. Aceasta editie, moderata de Mihai Anton, numita generic "Young Brands", va aduce in prim-plan brandurile aflate in etapa lor de lansare. Cei doi invitati, Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est la McCann Erickson, si Emilian Arsenoaiei, Creative Director GMP, vor exemplifica inceputul a doua campanii, credem noi de succes. Momentul in care McCann a lansat prima campanie Dorna este destul de indepartat, insa Adrian Botan promite sa ne prezinte brandul de cand era "in fasa", urmand sa observam evolutia sa pana la ultima campanie.

Aflat la prima sa campanie, lansata la inceputul lunii mai, BOOM se situeaza inca intr-o etapa incipienta pe toate planurile, inclusiv din punctul de vedere al comunicarii. Emilian Arsenoaiei ne va impartasi ceva idei care au stat la baza conceptului creativ gandit de GMP.

"Cand cineva se naste e moment de bucurie. Cand ceva se naste e iarasi moment de bucurie. In general nasterea aduce bucurie. E ca atunci cand iti vine o idee buna. Te bucuri. Talentul te ajuta sa o aplici. Talentul negocierii unei idei. Talentul de a vinde si de a sustine cu argumente solide ceea ce ai de spus. Nasterea unui brand este motiv de bucurie. Cresterea unui brand aduce si tristeti. Maturitatea "parintilor" educa si pozitioneaza. Hai sa vedem cum merge de fapt povestea… ", este de parere Mihai Anton, de la Liniile aeriene anton.

"Brandurile tinere starnesc interesul in primul rand prin nouatatea pe care o aduc. La aceasta editie de AdBreak ne propunem sa trecem de aceasta bariera si sa intram in amanuntul campaniilor de lansare", afirma Marius Cristea din partea IQads.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.

Despre IQads
IQads este cel mai mare portal dedicat publicitatii din Romania. Avand o audienta lunara de peste 100 000 de vizitatori, IQads se adreseaza pasionatilor de publicitate, atat profesionisti ai industriei de advertising, marketing sau media, cat si simpli consumatori de publicitate, iubitori ai reclamelor inteligente. Datorita continutului bogat in informatie si actualizarilor permanente, IQads reprezinta pentru oricare dintre acestia "cea mai lunga pauza publicitara".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related