DONCAFE se alatura demersului Premiilor FIBRA de sustinere a creativitatii locale

DONCAFE se alatura demersului Premiilor FIBRA de sustinere a creativitatii locale

A trecut ceva timp de cand creativitatea romaneasca nu a fost recunoscuta si la nivel local. Au ajuns in tara premii dintre cele mai pretioase, insa reflectoarele locale sunt stinse de mai bine de 2 ani. Dar lucrurile se schimba. Premiile FIBRA, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA, UAPR, ADC*RO si Ministerul Culturii, premiaza creativitatea si curajul de a iesi din tipare si de a ocoli cararile batatorite. Creativitatea vinde si asta trebuie sa se auda de la cel mai mare director de marketing pana la cel mai tanar student, viitor publicitar.

Si cum un astfel de demers are nevoie de sustinerea intregii industrii, DONCAFE face un pas in fata si sustine creativitatea locala alaturandu-se Premiilor FIBRA. Brandul recunoaste astfel importanta creativitatii in atingerea obiectivelor de marketing si vanzari si meritele industriei de advertising si comunicare romanesti. 

Astfel, DONCAFE va premia work-ul creativ local oferind un premiu in cadrul festivalului, despre care vom anunta detalii in curand. In acelasi timp, toti participantii la Premiile FIBRA vor trai intre 3 si 6 mai momente de socializare si de boost creativ alaturi de Doncafe, cafeaua oficiala a festivalului

 

"Romania beneficiaza de un pool de creativi extraordinari, excedentar as putea spune, si exportam mult mai multe creiere creative decat importam. Un festival de creativitate local este mai mult decat un factor de igiena. E o necessitate.

Vrem sa facem mai mult decat sa sustinem FIBRA . Vrem sa fim ambasadori FIBRA!", a declarat Razvan Mircea (Director Marketing Strauss Balkans)

 

"Creativitatea romaneasca are nevoie de sustinerea jucatorilor din industrie. De aceea ne bucura alaturarea DONCAFE ca sustinator al festivalului FIBRA si al work-ului creativ.

Prin parteneriatul cu Premiile FIBRA, DONCAFE va oferi participantilor la festival momente de networking, dar si de trezire a mandriei pentru efortul creativ realizat", spune Marius Cristea (Managing Director, IQads si SMARK)

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare.
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related