“Nu e corect”. Nici viata nu e, raspunde o cafea etica

“Nu e corect”. Nici viata nu e, raspunde o cafea etica

Nu stim ce parere ar avea Platon si Aristotel despre cafeaua etica, dar tare ne-ar fi placut sa-i auzim. Lumea zice ca noii filosofi sunt fizicienii, care ne tot vorbesc, in ultimul timp, despre sensul universului. Noi zicem ca noii filosofi, aia pentru mase, sunt brandurile. Si asa am ajuns in acea etapa de evolutie in care cafeaua este etica, in locul nostru.

Mai exact cafeaua Moyee, care a lansat, cu ajutorul agentiei 180 Amsterdam, campania “Moyee is Fairer Than Life”.

Reclamele se scufunda in adevarurile universale ale naturii umane si ne amintesc ca viata este presarata, oriunde te-ai uita, de lucruri nedrepte.

 

Anul trecut, Moyee a ajuns in media cu filmul “Under the Influence”, care arata reactiile unor consumatori testand cafea sub influenta marijuanei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related