ADC*RO lanseaza ADC*RO Top 3

Art Director's Club Romania da startul unui nou proiect cu scopul de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitatea romaneasca. Astfel, in fiecare luna, membrii Art Directors Club Romania vor alege top trei cele mai creative executii realizate de agentiile de publicitate in luna respectiva pentru a aplauda munca de zi cu zi a echipelor de creatie si pentru a oferi industriei o oglinda cat mai fidela a nivelului la care se afla. In fiecare luna vor fi selectate echipa lunii si ideea lunii, iar la finalul anului, va fi acordata distinctia "Echipa anului", "Ideea anului" si "Clientul Anului" in cadrul unei ceremonii.

Pe primul loc in topul din luna ianuarie se situeaza Publicis Romania cu campania "Shop like a Jedi", realizata pentru Carrefour.

 

Aceasta este urmata de campania celor de la Ogilvy&Mather, "Where’s Mr. Applehead", pentru clientul Strongbow.

 

Iar locul trei este castigat de Fun Done alaturi de Tibi&Pocs cu o idee inedita de outdoor, implementata pentru agentia de turism Happy Tour.

 

Ema Prisca, Independent Creative Director & membru ADC*RO, declara:
"Mi s-a parut ca prin magazinul virtual manevrat de forta, Carrefour si-a apropriat lansarea ultimului film din seria Star Wars intr-un mod foarte relevant, asta in contextul in care multe marci s-au lipit de acest eveniment intr-o maniera mai mult sau mai putin inspirata. Dar motivul forte pentru care am punctat maxim aceasta actiune (ca magazine virtuale in spatii neasteptate, create ca raspuns la nevoi reale a facut si Tesco acum mai multi ani castigand si un Grand Prix la Cannes) e legat de dorinta de a incuraja Carrefour sa se alinieze cu categoria din care face parte - retailul, care e una dintre cele mai avide consumatoare de creativitate si ingeniozitate in comunicare".

 

Echipele de creatie premiate sunt formate din:

Irina Stoleru (Senior Art Director) si Ruxandra Drilea (Copywriter) de la Publicis Romania, Vlad Ionita (Art Director), Silvia Gradinaru si Alexandra Bunda (Copywriteri) de la Ogilvy&Mather, Alex Pomana (Creative Planner) de la Fun Done, Roxana Cozaru (Art Director) si Tiberiu Coman (Copywriter) de la Tibi&Pocs.

Cele trei executii din topul lunii ianuarie au fost notate alaturi de alte inca patru idei selectate si apreciate de catre membrii ADC*RO: BRD - Maria, Grolsch - Fata-n fata cu Class, Premiile FiBRA - DROGAvs BOGUSKY si Primus - The philanthropists.

 

In luna februarie, McCann Erickson este agentia de pe primul loc cu campania Go Mono pentru Radio 21.

 

MullenLowe Profero ocupa locul al doilea datorita activarii de Valentine's Day pentru Orange, My Heartbeats App, iar pe locul trei se situeaza agentia nou lansata de Human Marketing, The Temple, cu un video 360 stop motion, Grolsch Creative Metamorphosis.

„Am dat nota maxima pentru ca se porneste de la o problema reala demostrata statistic si se vine cu o solutie curajoasa: o statie radio de top isi degradeaza calitatea emisiei la ora sa de maxima audienta - matinalul - pentru a nu mai acapara toata atentia ascultatorilor sai aflati pe strada. Cam bine pentru un produs care traieste din audienta. Nu este doar o solutie de comunicare, este o rezolvare practica pentru problema identificata. Este mai mult decat un stunt media pentru awareness. Pe langa asta, au atras in proiect si industria muzicala, lucru care da greutate. Deci pana si artistii de top prefera ca fanii sa le auda hiturile mai prost, cu o singura ureche pentru a nu-si pune vietile in pericol pe strada. Si se inchide cercul. Pierzi ceva mic ca sa castigi altceva mai mare. Le urez premii la radio, la media, la PR”, declara Dinu Panescu, Creative Director & Partner The HUB/Creative & membru ADC*RO.

 

Echipele de creatie premiate sunt formate din:

Lia Bira (Art Director) si Alexandru Vasile (Copywriter) de la McCann Erickson, Anca Masek (Art Director) si Miruna Dumitrescu (Copywriter) de la MullenLowe Profero, Sweet Damage Crew (Art Director) si Andrei Lascut (Copywriter) de la The Temple.

Celelalte campanii jurizate si remarcate in luna februarie au fost Vodafone – Manifesto, Pepsi - 50 de ani de spirit liber si Therme Bucuresti - Flashmob cu Orchestra Simfonica.

"ADC*RO Top 3 este o initiativa excelenta gandita si proiectata in mandatul Emei Prisca si ne bucuram ca am putut sa o lansam. Vrem sa aducem impreuna agentiile din Romania si sa invatam sa ne bucuram de work-ul colegilor, neuitand sa ne aratam aprecierea si pentru clientii care au curajul sa adopte solutii creative misto. De-abia astept sa vad ce campanii apar in martie si in restul lunilor din an si le doresc mult succes echipelor de creatie in a obtine distinctia de "Echipa anului", declara Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive & Presedintele ADC Romania.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related