Grolsch si Propaganda serbeaza 4 ani de Energiea

Grolsch si Propaganda serbeaza 4 ani de Energiea

Energiea, principalul hub creativ Grolsch, aniverseaza patru ani de activitate pe 17 martie.

Cu aceasta ocazie, Grolsch si Propaganda au propus un concept unic pentru a sarbatori evenimentul la adevarata sa valoare, patru simturi urmand a fi testate la extrem: 

  • auditiv – printr-un mash-up aniversar cu DJ Bully, Soundopamine si Fjordisko (Calin&Sasha);
  • tactil – Lucian Ionescu, artist vizual, va crea o expozitie pe care vizitatorii nu o vor putea vedea, ci vor trebui sa o simta;
  • vizual – cu ajutorul lui Cote care va crea un video mapping steampunk 3D;
  • gustativ – printr-un bufet delicios cu cartofi prajiti si mini-burgeri.

 

Ideea proiectului aniversar a pornit de la faptul ca, pentru toti vizitatorii, Energiea inseamna muzica, mancare buna, experiente cool si design deosebit. Asadar, patru senzatii experimentate la fiecare vizita.

Nici aniversarile anterioare nu au trecut neobservate. Cu ocazia implinirii a 3 ani, Energiea a sarbatorit printr-un concept unic ce a alaturat in sesiuni live muzica simfonica, hip hop si electro. Publicul a primit cu entuziasm concertul iar formatiile si-au continuat colaborarea si dupa incheierea acestui proiect.

Cu o istorie ce se intinde pe parcursul a zeci de ani, spatiul din Brezoianu 4, in care functioneaza azi Energiea, este in continuare liantul intre cele doua majore utilitati pe care le-a avut de-a lungul timpului: tipografie si restaurant / bar.

In toata aceasta perioada, Energiea a oferit seri de neuitat, a promovat experiente vizuale si cele mai noi sunete din muzica underground si a adus in prim plan cele mai savuroase experiente culinare.

Asadar, Energiea nu se opreste aici! Propunerea agentiei Propaganda, cea care a creat conceptul aniversar alaturi de Grolsch, nu vine decat sa incununeze succesul localului si sa marcheze scrierea unor noi pagini din istoria localului.

Si pentru ca nu trebuie sa ne credeti pe cuvant, va invitam joi, 17 Martie, ora 20.00, la evenimentul 4ENERGIEA, pentru a sarbatori impreuna pub-ul preferat.

 

Echipele care au lucrat la proiect:

Propaganda
Anca Moraru – Head of BTL
Alexandra Mihalcioiu – Account Manager
Diana Caravia-Moroianu – Junior Account Executive
Adrian Mirlogeanu – Project Manager
Cornel Gologan – Creative Director
Paul Paun – Art Director
Diana Voinea – Copywriter

Grolsch
Ingrid Viulet – Brand Manager
Ioana Petrovici – Junior Brand Manager

Energiea
Raluca Sosa – Partener
Ioan Constantin – Event Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related