HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate „Traiesti! Mai stii cum e?”

HORNBACH exploreaza stimulii senzoriali si tactili in noua campanie de publicitate „Traiesti! Mai stii cum e?”

Si in aceasta primavara, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, demareaza o noua campanie de publicitate prin care le reaminteste oamenilor de senzatiile si emotiile specifice activitatilor de mesterit.

Astfel, prin campania intitulata „Traiesti! Mai stii cum e?”, Hornbach si-a propus sa exploreze simturile vizuale si tactile ale celor pentru care proiectele de tip DIY (Do-it-Yourself) reprezinta o calatorie in lumea simturilor, dar si solutia de a se deconecta de la activitatea cotidiana.

 

"Sa realizezi lucruri mari cu mainile goale este un sentiment unic, cunoscut de orice mester. In special acum, primavara, proiectele din casa si gradina invita la atingere si la experimentare. De aceea, dorim sa le aducem aminte oamenilor cat de frumos este sentimentul de a trai momentul, de a mirosi, atinge sau savura, din toate punctele de vedere, ceea ce lucreaza", a explicat Mugurel-Horia Rusu (Directorul General al Hornbach Romania).

 

Potrivit acestuia, campania din acest an promoveaza emotia ce este simtita atunci cand sunt intreprinse proiecte de bricolaj, fiind desfasurata pe multiple canale media, printre care TV, online, social media, dar si printr-o componenta interactiva de outdoor.

Cu o placere deosebita si bucurie de viata, protagonistul noului spot TV se taraste pe burta pe pietricele, descopera duritatea si suprafetele de lemn si se balaceste nestingherit in namolul viitorului sau iaz de gradina.

La finalul spotului, chipul eroului HORNBACH nu mai are nevoie de nicio explicatie, acesta reprezentand intocmai expresia fericirii.

Spotul din acest an a fost transpus in practica de catre talentatul regizor australian Tom Noakes, cu ajutorul casei de productie Partizan. In acest context, este interesant faptul ca aproape intreaga filmare a fost realizata fara efecte speciale de amploare, iar amenajarea platoului, care a durat mai multe saptamani, este remarcabila.

Mai mult, „sentimentele pure“ constituie si subiectul declinarii digitale a campaniei. Pe site-ul dedicat, Hornbach ofera posibilitatea utilizatorilor de a asculta sunetele specifice fiecarui material conform principiului ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response - Raspunsul Senzorial Meridian Autonom), care reprezinta o implicare emotionala, in conditii spectaculoase, prin sistemul auditiv.

De altfel, folosind o tehnica speciala de inregistrare, site-ul campaniei reuseste sa transporte, intr-o maniera impresionanta, aderenta materialelor prin intermediul sunetelor. Peste 20 de astfel de clipuri in stilul HORNBACH formeaza concomitent nucleul comunicarii in mediul digital.

De asemenea, contactul cu materialele si cu elementele naturale sunt factorii principali pe care Hornbach mizeaza si in transpunerea corespunzatoare a campaniei intr-un proiect interactiv de outdoor, acesta urmand a fi implementat in Bucuresti, Brasov, Timisoara si Sibiu.

 

Vizualuri ale campaniei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related