Visa Europe sarbatoreste parteneriatul cu Jocurile Olimpice prin campania „Inima olimpicului”

Visa Europe sarbatoreste parteneriatul cu Jocurile Olimpice prin campania „Inima olimpicului”

Cu numai sase luni inainte de Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Visa Europe lanseaza campania “Inima olimpicului”, sarbatorind 30 de ani de cand este sponsorul oficial pentru servicii de plati al celui mai mare eveniment sportiv la nivel global si singurul card acceptat in parcul olimpic.

Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internationale de advertising, are in prim plan un atlet care se pregateste pentru a participa la Jocurile Olimpice.

Spotul descrie calatoria pe care acesta o parcurge, atat in viata personala cat si prin antrenamentele zilnice, pana la momentul culminant – competitia olimpica.

Scenele din viata de zi cu zi sunt intercalate cu imagini si sunete ale batailor inimii, pentru a crea o paralela cu brand-ul Visa care se afla in “inima” ecosistemului de plati. La fel ca inima atletului, Visa functioneaza mereu, oricand este nevoie.

Versiuni ale clipului video create special pentru campanie vor rula pe o serie de platforme, precum Facebook, Twitter, YouTube. Totodata, spotul va fi prezentat in salile de cinema din Marea Britanie, precum si din Romania.

 

In cadrul aceleiasi campanii, Visa desfasoara o serie de promotii si activari prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a editie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Romanii care platesc pana la sfarsitul lunii aprilie 2016 cumparaturile realizate in magazine sau online cu un card Visa intra automat in cursa pentru castigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

De asemenea, in Romania campania are o abordare integrata, cu componente ATL - promovare TV (PRO TV, Eurosport), in reteaua Cinema City, outdoor, online in publicatii cu profil sportiv si in social media, BTL - promovare prin canalele bancilor si PR.

 

"Campania europeana Visa «Inima Olimpicului» este amplificata in Romania prin diverse executii creative adaptate formatelor speciale, spre exemplu video OOH, cinema, Facebook, shopping mall media, dar si printr-o promotie la nivel national, prin care un fericit utilizator de card Visa va avea ocazia unica de a ajunge la Jocurile Olimpice de la Rio din august. Campania promotionala se desfasoara intre 15 martie si 30 aprilie si este implementata cu suportul si sustinerea bancilor membre Visa din Romania", a declarat Madalin Nitis (Manager Marketing si Comunicare pentru Romania, Croatia, Slovenia, Visa Europe).

 

"Implicarea Visa in miscarea olimpica, Comitetele Olimpice Nationale si atletii, fiecare in parte, au contribuit la succesul continuu al Jocurilor Olimpice. In calitate de sponsor olimpic, Visa Europe poate aduce fanii mai aproape de inima Jocurilor Olimpice de la Rio. Visa este in inima ecosistemului de plati – sistemul nostru nu se opreste niciodata, functioneaza oricand si oriunde este nevoie. La fel ca atletii care vor participa la Jocurile Olimpice din aceasta vara, Visa este mereu in miscare si gata de actiune. Acest film este o celebrare a acestei sinergii", a declarat Gary Twelvetree (Executive Director, Brand & Central Marketing, Visa Europe).

 

Visa Europe este o companie de tehnologii de plata detinuta si operata de bancile membre si alti furnizori de servicii de plati din 38 de tari din Europa.

Visa Europe este in centrul ecosistemului de plati, furnizand servicii si infrastructura care permit milioanelor de consumatori, companii si guverne din Europa sa faca plati electronice. Membrii sai sunt responsabili de emiterea cardurilor, inscrierea comerciantilor si stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri si comercianti. Totodata, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzactii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzactii anual.

In Europa, exista peste 500 de milioane de carduri Visa si 1 € din fiecare 6€ cheltuiti este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depasesc 2.000 miliarde de euro, in timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezinta 1.500 miliarde de euro.

Incepand cu anul 2004, Visa Europe a devenit independenta de Visa Inc. si este inregistrata in Marea Britanie, cu licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa. Ambele companii actioneaza in parteneriat pentru a facilita platile cu Visa la nivel global, in peste 200 de tari.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related