Esti tanar creativ? Atunci accepta dubla provocare Carrefour si inscrie-te in competitia Young FIBRA

Vrem sa-ti punem rotitele mintii in miscare: Carrefour lanseaza o competitie de creatie, parte din Young FIBRA, dedicata tie, tanar creativ de pana in 30 ani, dornic de afirmare in industrie, de testare a apelor marcomm-ului sau de libertate pentru a face ce-ti place, exact asa cum ti-ai imaginat tu, pentru un client mare.

Carrefour are pentru tine o dubla provocare pentru ca iti propune doua briefuri in care tu sa-ti arati creativitatea, sa propui lucruri inovatoare si chiar sa schimbi lumea prin impactul nostru asupra mediului inconjurator. Pentru ca inovatia incepe de la fiecare dintre vizitatorii Carrefour si, de data asta, e la tine. Pentru asta poti face un design de catalog care sa ne aduca pe toti in magazine, asa cum iti imaginezi tu. Sau poti propune o idee de reducere a risipei de mancare, una dintre cele mai mari probleme cu care ne confruntam la ora actuala si pe care Carrefour o adreseaza.

Daca nu te poti decide - stim ca mintea creativa nu poate sta locului - asteptam propunerile tale pentru ambele demersuri. Carrefour iti propune o dubla provocare.

 

Ce asteptam de la tine

Iti propunem 4 cataloage speciale pentru care tu poti gandi cel mai bun concept de coperta: Catalogul Special de Bere, Catalogul Special de Vinuri, Catalogul Special de Inghetata, Catalogul Special dedicat Jocurilor Olimpice de Vara prin intermediul caruia Carrefour este alaturi de tine pentru o viata activa si o alimentatie sanatoasa. 

Fa un design de coperta care sa ne aduca pe toti in magazine. Iti poti alege oricare dintre cele 4 cataloage, mai multe sau pe toate. Si, la final, te poti mandri ca ajunge in cutia postala a tuturor vecinilor tai.

Sau plecam de la o nevoie a Romaniei, si a intregii planete, pentru care tu poti propune o solutie prezentata intr-un idea board: reducerea risipei de mancare. Pentru ca, in total, in Romania, 2.2 milioane de tone de mancare sunt aruncate la gunoi, iar cea mai mare parte, 49%, vine din gospodariile oamenilor.

Tu poti propune o idee de constientizare si educare a familiilor care nu isi dau seama cat de multa mancare arunca.
Tot asa, poti ajuta brandul in lupta asumata de a reduce propria risipa (excesele de aprovizionare, produsele care expira in curand, etc).

Asteptam propunerile tale pana pe 29 aprilie.

 

Ce trebuie sa stii despre Carrefour

Cunosti brandul. E imposibil sa nu fi intrat intr-unul dintre magazinele brandului. Stii ca lupta cu preturile este deviza Carrefour de peste 15 ani. Mai mult decat atat, Carrefour a fost primul retailer care a adus conceptul de hipermarket si in Romania, punand astfel bazele pietei de retail “under one roof”. Carrefour este un retailer care are inovatia in ADN, inovatie care sta la baza luptei cu preturile si experientei pe care o ofera vizitatorilor din magazinele sale.

 

Premii

Iti rasplatim creativitatea cu premii in valoare totala de 3.000 euro. Dar si cu satisfactia de a-ti vedea catalogul in cutia postala a tuturor vecinilor sau cu aceea de a sti ca tu ai contribuit la reducerea risipei de mancare. Si, daca nu e suficient, sa stii ca daca te numeri printre finalisti work-ul tau va trece prin mainile juriului Premiilor FIBRA, format din cei mai tari creativi din industrie si prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5). Acelasi juriu va nota cele mai creative campanii locale, asa ca esti intr-o companie selecta.

 

Date de care sa tii cont

Inscrieri: 31 martie - 29 aprilie

Votul publicului: 31 martie – 1 mai

Anuntarea castigatorilor: 6 mai, in cadrul Galei Premiilor FIBRA

 

Ce trebuie sa stii despre Young FIBRA

Young FIBRA este sectiunea dedicata tinerilor creativi de pana in 30 de ani din cadrul Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate, prin care sustinem tinerele talente ale industriei de comunicare.

Stim ca ti-am atins punctul sensibil, iar creativul din tine a inceput sa emita vibratii de creativitate. 
Asa ca ce mai stai? Apuca-te de treaba.



Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related