Un brand nascut dintr-o farsa

Un brand nascut dintr-o farsa

Adele are simtul umorului si ii place sa demonstreze asta in tot felul de situatii in care deruteaza oamenii obisnuiti. Se "joaca" pe ea insasi sau devine clientul bipolar, sub comanda lui Ellen Degenris, care vrea sa cumpere produse inexistente.

Una din aceste intamplari s-a produs la Jamba Juice. Iar compania a stiut sa actioneze repede si sa monetizeze faima mondiala a cantaretei. Asa ca a creat, in cateva ore, brandul bauturii inexistente pe care o dorea starul, Swishy Chug cu ajutorul agentiei Zimmerman Advertising.

Mai jos, studiul de caz:

 

E straniu ca, atunci cand celebritatile isi doresc mai mult decat o aroma absurda de suc, cum ar fi mai putina poluare, mai putini copii obligati sa munceasca in sweatshopuri, companiile nu reactioneaza cu acelasi aplomb.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded