Industria 3.0: Sarlatania si nebunia in epoca online

Industria 3.0: Sarlatania si nebunia in epoca online

Zelist a fost intotdeauna pasionat de evolutia tehnologica si de insight­-urile obtinute din agregarea de informatii.

In ultima perioada ne­-a atras atentia o tendinta inceputa in Romania inca din anii ‘90 si care, odata cu intrarea in mainstream a Facebook-­ului, a devenit o forta cu potential economic urias: noua economie. Cum spunea Arthur C. Clarke, o tehnologie suficient de avansata nu poate fi distinsa de magie.

Aceasta noua economie se poate incadra sub titulatura de sarlatanie si nebunie, avand multiple derivari si sectoare (astrologie, extraterestrologie etc.).

Remarcam dedicarea cu care surse de presa onorabile sustin si promoveaza aceasta economie si putem afirma ca la acest capitol ne aflam inaintea unor puteri tehnologice traditionale, iar Romania va fi generatoarea noului Silicon Valley al paranormalului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related