Bancpost te provoaca la o sesiune de creativitate in banking printr-o competitie de design de carduri din seria Young FIBRA

Cu siguranta iti doresti in portofel un card cu care abia astepti sa mai platesti ceva! Nu pentru ca esti in bani si vrei sa faci cinste tuturor, ci pentru ca vrei sa-l vada toata lumea. Pe card. Daca stai sa te gandesti, cardul bancar nu te paraseste niciodata, aveti secrete numerologice numai de voi stiute, ba te cunoaste chiar mai bine decat propriu-ti portofel. Cardul e primul cu care te bucuri cand ti-a intrat salariul si te gandesti ca blugii aia pe care i-ai vazut o sa fie in sfarsit ai tai; si tot cardul sta cuminte si te lasa sa-ti vezi de treaba la iesiri cu prietenii si colegii de birou pana te pomenesti c-ai nevoie de el.

Ce sa mai, cardul te reprezinta. Cum ar fi sa si arate ca atare? 
Mai mult: cum ar fi sa-l faci chiar tu? 
Ai mana libera, alaturi de Bancpost, o banca de TOP 10 in Romania, care te intelege si te vede asa cum esti tu. 

In plus, te sustine pe tine, tanar creativ de sub 30 de ani, sa-ti pui creativitatea in miscare in cadrul competitiei Young FIBRA. Ai parte de recunoastere, de sansa ca lucrarea ta sa fie jurizata de aceiasi jurati care vor analiza cele mai bune campanii locale din ultimii 2 ani. In frunte cu Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5). 

Asa ca pune-te pe treaba. Asteptam cardul pe care sa ne dorim sa il scoatem repede-repede din portofel. Dar mai ai putina rabdare, pentru ca trebuie sa inchei lectura si abia apoi poti lasa ideile sa zboare!

 

Ce asteptam de la tine

Vrem sa iti folosesti resursele creative pentru un super concept de design pentru cardurile Bancpost, tradus mai departe in 4 vizualuri-out-of-the-box si super atractive pe care le-ai scoate cu mandrie din portofel!

Vizualurile propuse trebuie sa fie fresh si in linie cu abordarea personala a bancii, care merge pe directia: „Te vedem asa cum esti tu!”. 
Scopul lor este sa creasca preferinta pentru brand in randul targetului din mediul urban. 

Asteptam pana pe 29 aprilie propunerile tale de design de carduri.

 

Alte informatii utile

Produsele pentru care lucrezi sunt:

- MasterCard debit card – card de debit adresat clientilor persoane fizice cu varsta intre 26 si 40 de ani;
- MasterCard debit card – destinat studentilor;
- Visa debit card – card de debit adresat clientilor persoane fizice cu venituri ridicate, peste 1.500 euro;
- Visa credit card – card de credit adresat clientilor persoane fizice cu varsta intre 26 si 40 de ani.

Prin urmare, ne asteptam la un aport de creativitate bine dozat, astfel incat work-ul tau sa-si indeplineasca obiectivele si sa se incadreze intr-un set de limite. Mai multe detalii o sa gasesti in brief.

 

Ce trebuie sa stii despre Bancpost

Bancpost este prezenta de 24 de ani pe piata locala, avand o retea de 147 de unitati si 7 centre de afaceri. Din 2015, Bancpost a inceput un proces de pozitionare ca „Personal Bank”, ce pune accent pe o abordare umana si personalizata a bancii in relatia cu clientii, in functie de nevoile individuale ale acestora.

Platforma creativa Bancpost „Te vedem asa cum esti tu!” este inspirata de realitatea multilaterala a fiecaruia dintre noi, dincolo de cifre statistice din studii sau cercetari clasice de piata. 

 

Premiul

Fie ca cel mai bun sa castige pachetul turistic in Franta, pentru perioada 9-11 iunie, acordat de Bancpost in cadrul Galei de premiere Young FIBRA.

Lucrarile vor fi analizate din punct de vedere strategic si creativ de catre juriul profesionist, vor fi votate de catre public si, daca esti printre cei 10 finalisti, creatia ta va ajunge la evaluarea finala-finala, unde juriul Premiilor FIBRA, condus de Kevin Brady (Executive Director, Droga5), te poate declara castigator chiar pe tine.

 

Date de care sa tii cont

Inscrieri: 8 aprilie – 29 aprilie
Votul publicului: 8 aprilie – 1 mai
Anuntarea castigatorului: 6 mai in cadrul Galei Premiilor FIBRA

 

Ce este Young FIBRA

Young FIBRA este sectiunea dedicata tinerilor sub 30 de ani din cadrul Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate, prin care sustinem tinerele talente ale industriei de comunicare.

Stim ca deja vizualizezi niste lucruri numai bune de aplicat in aceasta competitie, asa ca nu mai ramane altceva de facut decat sa incepi treaba



Companii

Oameni

Sectiune



Related