Roadtrip pe drumurile distractiei cu Advice Students Romania

Roadtrip pe drumurile distractiei cu Advice Students Romania

Iata ca tinerilor care se zbenguie pe la festivalurile de muzica le plac si sesiunile de gatit intre prieteni, strecurate printre celelalte sesiuni, de examene sau de brainstorming. Iar un roadtrip n-a stricat niciodata nimanui. Asa functioneaza treaba in cadrul Advice Students Romania. Am stat de vorba cu Adi Vasilescu (Manager PR & Media Department), despre distractia de la nivel intern, dar si despre cum tinerii nu sunt chiar atat de lipiti de digital, ca doar sunt atatea de facut pe lume.

Si daca sunt multe de facut, tot atatea-s si de ilustrat. Esti chemat in ADventura URSUSdaca ai intre 18 si 30 de ani si ai multe idei de infatisat o distractie ca-n filme cu prietenii intr-o serie de 3 billboard-uri succesive. Brief -ul iti va dezvalui mai multe, sa-l asculti cu atentie. Nu uita nici ca te asteptam pana pe 27 aprilie.

Acum, dam drumul la niste inspiratie, condusi fiind de cei de la Advice Romania:

 

Cum se distreaza tinerii romani trecuti de majorat? 

Ei bine, nu cred ca ne distram prea diferit fata de acum cativa ani. S-a schimbat contextul poate, daca ar fi sa ne raportam la prezent. Suntem mult mai conectati, iar timpul liber petrecut in afara sferei digitale s-a mai diminuat putin pentru ca ne place sa fim foarte activi. Majoritatea dintre noi, indiferent ca vorbim de colegi de 19 ani sau 23, este foarte activa inca de la terminarea liceului.

Voluntariat, internshipuri, joburi sau chiar proiecte personale, toate ne ocupa timp si cumva reusim mereu sa imbinam utilul cu placutul, astfel ca nu simtim orele petrecute lucrand, ca o povara, ci ca timp investit in noi si in lucrurile pe care le iubim. Evident, nu suntem nici workaholics, asa ca da, inca iesim la concerte si festivaluri, la baute in locuri mai cunoscute sau nu si inca ne place la nebunie sa cunoastem oameni noi. Cine stie, poate ca tipa pe care o cunoastem la ziua unuia dintre noi va fi maine noul coordonator al departamentului de Creatie.

 

Cum considerati ca va privesc brandurile la capitolul asta?

Depinde foarte mult si de brandurile despre care vorbim. Sunt unele care inteleg generatia tanara si stiu cum sa se raporteze la ea, dar sunt si exemple negative prin care deducem ca inca nu se constientizeaza faptul ca noi suntem mult mai atenti la informatia pe care o primim si stim sa cernem mult mai bine ce e pe bune si ce e o incercare nereusita de comunicare cool.

Publicul tanar, fiind expus atat de mult la tot ce inseamna advertising si mediu digital, a devenit mult mai pretentios si mai atent. Nu se lasa pacalit usor si nu mai vrea sa fie doar un segment dintr-un research cantitativ, iar acest lucru ar trebui sa fie un semnal de alarma. Cu siguranta, in timp, lucrurile se vor calibra, iar brandurile care au ca main tagret tinerii vor invata si se vor pune la punct cu ce inseamna sa ai 20 de ani in 2016.

 

Cat se distreaza tanarul online vs. offline?

E de la sine inteles ca ne petrecem mult timp in online. Avem tot felul de grupuri interne de comunicare pe facebook, iar acolo se intampla cam tot. De la planuri transcrise de pe hartie intr-un .doc pana la meme-uri dubioase. Ne place sa facem misto de noi, cred ca 90% din Advice are tendinte auto-ironice, iar lucrul asta ne transforma un pic umorul de zi cu zi.

Oricine ar sta cu noi o zi intreaga ar intelege la sfarsitul ei cum ne place sa glumim si ca toate asa-zisele rautati sunt total inofensive. Lasand social media-ul deoparte, ne place sa ne strangem la minim o bere undeva in oras (avem deja un loc al nostru, dar nu-l dezvaluim c-altfel n-ar mai fi al nostru :D), sa mergem la expozitii, concerte, festivaluri sau pur si simplu in vreun club de unde sa nu plecam pana de dimineata. Ah, si era sa uitam ceva vital: boardgames

 

Programe-de-distractie in Advice

Ne place mult sa iesim si, mai ales, sa descoperim locuri. Fara imboldul asta, ne-am plictisi repede. De obicei, inainte de vreo iesire, ne punem de acord ce vrem sa facem mai exact, iar in functie de asta cautam cate-un loc. Si pe bune de nu gasim mereu unul! De la Energiea si Control pana in 1974 Niste Domni si Fiii sau la unul din noi acasa.

Iar daca ne simtim intr-adevar inspirati, punem de-o sesiune de gatit, facem cele mai bune clatite si coaste cu cartofi wedges pe care le-ati putea manca vreodata. Asa ca daca ne cautati, mai ales in weekend, sigur dati de macar unul dintre noi in centru sau proximitatea lui.

Advice la Cupa Agentiilor la Gatit

 

3 must have-uri pentru o aventura cu prietenii

Suntem mai pragmatici de fel asa ca o sa venim cu 3 lucruri de care avem nevoie pentru o aventura, iar prin aventura am ales sa ne gandim la un roadtrip. Coincide cu planurile noastre dintr-un viitor nu foarte indepartat, asa ca suntem pe subiect.

  • Muzica noastra pe care sa ne simtim bine.
  • O harta, ca doar suntem spontani in cel mai responsabil mod.
  • Vreo 2 prieteni care sa stie sa conduca. Just in case. :D

 

O aventura misto traita impreuna, reprezentativa pentru voi ca organizatie

Hmm, cred ca cel mai apropiat moment pe care-l putem asociatia unei adevarate aventuri a fost organizarea noului nostru proiect – Advertising Week – a carui prima editie a avut loc la finele anului 2015.

Un brainstorming in locul secret

A fost un adevarat rollercoaster de emotii, idei, taiat si luat de la capat. In lunile astea ne-am certat, impacat, bucurat, enervat si ne-am demonstrat ca pe cat de greu e sa separi prietenia de work, pe atat de rewarding e la final, cand tragi linie si observi ce ai reusit sa faci alaturi de acei oameni. Mai ales la ore tarzii, in exceluri multicolore, cu ceva bere sau vin langa si cu deadlineuri pe muchie de cutit.

 

Cum ati pune-o in contextul briefului Young FIBRA – 3 cadre succesive?

Cadrul 1 : 3 dimineata, grupul e in drum spre gara, pe fundalul pozei se vad cativa din grup care fac intreceri folosind carucioare de supermarket in care sunt bagajele.

Cadrul 2 : Seara, grupul e in mijlocul unui festival de muzica. Lumini, dans, distractie, fiecare din grup are cate o bere in mana.

Cadrul 3 : Grupul a ratat trenul de intoarcere asa ca sunt pe drum cu bagajele in spate facand auto-stopul. Toti zambesc pentru ca inca mai au de petrecut pana se intorc acasa

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related