[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii

Intre 3 si 6 mai, festivalul local de creativitate Premiile FIBRA premiaza si incurajeaza creativitatea locala.

Cele 4 zile de eveniment vor fi pline de know-how si inspiratie: conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative vor dezbate stadiul actual al industriei de publicitate, trendurile de urmarit si best practices de invatat.
Peste 70 de speakeri din agentii, de la clienti, companii de productie publicitara, presa, blogging, vlogging vor da tonul creativitatii locale.

Evenimentele "Premiilor FIBRA" vor avea sectiuni de learning pentru participanti, in functie de preferintele si nevoile de invatare si inspiratie ale fiecaruia: sectiuni de conferinta, workshop-uri, debate-uri si talk-uri derulate in paralel. 

Informatiile despre program si speakerii confirmati si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 22 aprilie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 35%.

 

DEBATE: Creativitatea comunicarii din Romania, prin ochii juriului Premiilor FIBRA

Premiile FIBRA se bucura de un juriu puternic, alcatuit din unii dintre cei mai cunoscuti creativi internationali, in frunte cu Kevin Brady (Executive Creative Director la Droga5) recrutat” in urma DM-ului neconventional pentru alegerea presedintelui juriului – campania DROGAvsBOGUSKY. Alaturi de el, Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands). 

Ii vei putea asculta live in cadrul unuia dintre cele mai asteptate debate-uri ale evenimetului: Statusul creativitatii locale. Pe agenda discutiei vei gasi campaniile inscrise in cadrul Premiilor FIBRA, insight-uri surprinzatoare, potentialul creativ local sau trendurile in comunicare. Pregateste-ti intrebarile si curiozitatile.

 

4 zile, 70 de speakeri, sute de profesionisti participanti, peste 25 de teme de discutie

Evenimentul urmareste cele mai interesante subiecte ale intregii industrii de comunicare, urmarind sa inspire si sa educe industria cu privire la importanta creativitatii. Dintre temele dezbatute in cadrul celor 4 zile amintim:

- Cum se vede creativitatea in realitatea consumatorului:
interactiuni creative multichannel intre branduri si consumatori
- Touchpoint-uri in digital: unde gasesti useri croiti brandului tau
- Creativitate in folosirea mixurilor de media
- Cum arata Direct Marketing-ul viitorului?
- Dincolo de granitele inchipuite ale PR-ului
- Crearea experientelor de brand prin evenimente
- Ce forme poate lua creativitatea in CSR
- Activarea creativa a shopper-ilor de la A la Z
- Ultimele noutati din content marketing
- Trenduri si inovatii in creativitate la nivel macro

 

Poti participa la workshop-urile sustinute de Ramona Todoca (Droga5) despre trendurile de urmarit in art direction, la cel inspirational despre "The power of doing" sustinut de Mihnea Gheorghiu (ADC*RO & Publicis Groupe), la training-ul sustinut de Daniel Enescu si Andra Constantinescu (Millward Brown Romania) despre research-ul care sustine creativitatea, la cel despre storytelling prin content marketing pornit de la brief-ul consumatorului sustinut de Andreea Lupu, Rodica Mihalache, Alexandra Iavorschi si Diana Ionel (Starcom Mediavest Romania), la cel sustinut de Dana Nae Popa (pastel) despre inovatia in creativitate sau la workshop-ul despre campanii altfel, memorabile si care schimba lumea in bine tinut de Semida Duriga (Independent Creative Director)

Alti traineri care vor tine workshop-uri si trainig-uri sunt: Semida Duriga (Independent Creative), Simina Leotescu (DDB), Alex Petrescu (Geometry Global) si multi altii care vor fi anuntati in curand.

 

Pe lista speakerilor confirmati pana acum ii vei mai gasi pe: 

Mihai Barsan (Ursus Breweries), Valentina Vesler (Valvis Holding), Mihaela Babeanu (Ursus Breweries), Calin Clej ( PepsiCo), Jorg Riommi (Publicis Romania), Roxana Memetea (DDB Romania/ Tribal WorldWide), Mihai Gongu (GMP Advertising), Razvan Capanescu (Leo Burnett Romania), Costin Milu (DDB Romania), Maria Tudor (Zenith Romania), Raluca Iacob (Publicis Romania), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Alina Buzatu (Geometry Global), Cristiana Belodan (GMP Advertising), Laura Nedelschi (DDB Romania), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Costin Radu (The Geeks), Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity), Cora Diaconescu (Tribal WorldWide), Bogdan Nitu (Webstyler).

Vezi toate informatiile despre program si modalitatea de participare pe site-ul evenimentului

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. 
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related