Young FIBRA premiaza viitorul publicitatii romanesti in 3 competitii cu briefuri pe bune

Industriei de comunicare din Romania i-a lipsit timp de 2 ani un festival local care sa premieze creativitatea si sa stimuleze curajul, atat la nivelul work-ului creativ propus sau la nivelul decidentilor din randul clientilor, cat si la nivelul implementarii. 

Premiile FIBRA au ca obiective principale dezvoltarea industriei de comunicare, redandu-i curajul de a fi creativa, si pornirea unei traditii festivaliere care sa seteze un nivel ridicat de calitate si profesionalism. In acelasi timp, consumatorii au nevoie de un calup publicitar care sa poarte cu mandrie semnaturile agentiilor.

Premiile FIBRA incurajeaza tinerii creativi in cadrul competitiilor dedicate Young FIBRA

Asa cum spunea Mihnea Gheorghiu (Membru in Comitetul Director al ADC*RO), daca FIBRA premiaza prezentul, Young FIBRA premiaza viitorul publicitatii romanesti. De aceea pregatim terenul pentru cei care sa-si testeze abilitatile pe un brief real, fara restrictiile clasice, cu propuneri care se vor si implementa cu curaj.

In acest context, Young FIBRA organizeaza trei competitii dedicate tinerilor creativi cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, care stiu sa jongleze cu ideile si designul. Ursus, Carrefour si Bancpost, partenerii Young FIBRA, ofera tinerilor oportunitatea de a se face remarcati in ochii celui mai creativ juriu international, pe 6 mai, in cadrul Galei de premiere FIBRA.

 

ADventura URSUS 

Tinerii care-si pot imagina cea mai tare poveste alaturi de prieteni sunt asteptati in ADventura URSUS

Vrem sa-ti convoci toate fortele creative si sa pui de 3 billboard-uri succesive aflate la cate un kilometru distanta pe marginea autostrazii care sa spuna povestea unei aventuri cu gasca.
Mai exact, varianta ta de poveste URSUS, despre cum prieteniile misto se leaga prin aventuri legendare traite impreuna. Ghideaza-te dupa mesajul cheie Oriunde ati merge weekendul asta, sa fie cu distractie ca-n filme, iar oamenii aflati in drum spre mare isi vor ghida distractia dupa povestea ta. Dar pune-te repede in miscare. Asteptam propunerile tale de poveste pana pe 27 aprilie.

 

Dubla Provocare Carrefour

Pentru cei care stiu cum trebuie sa arate un catalog convingator sau au solutia impotriva risipei de mancare, Young FIBRA pune la bataie un brief gata de rezolvat in cadrul Dublei Provocari Carrefour.

Vrem sa-ti punem rotitele mintii in miscare: Carrefour lanseaza o competitie de creatie, parte din Young FIBRA, dedicata tie, tanar creativ pana in 30 ani, dornic de afirmare in industrie, de testare a apelor marcomm-ului sau de libertate pentru a face ce-ti place, exact asa cum ti-ai imaginat tu, pentru un client mare.

De data asta Carrefour are pentru tine o dubla provocare pentru ca iti propune doua briefuri in care tu sa-ti arati creativitatea, sa propui lucruri inovatoare si chiar sa schimbi lumea sau macar impactul nostru asupra mediului inconjurator. Pentru ca inovatia incepe de la fiecare dintre vizitatorii Carrefour si, de data asta, e la tine.

Pentru asta poti face un (A) design de catalog care sa ne aduca pe toti in magazine, asa cum iti imaginezi tu.
Sau poti propune  (B) o idee de reducere a risipei de mancare, una dintre cele mai mari probleme cu care ne confruntam la ora actuala si pe care Carrefour o adreseaza.

 

Bancpost sustinere creativitatea in banking 

Iar pentru cei care au visat intotdeauna la designul ideal de card, Bancpost le ofera 4 layere pe care sa-si astearna cele mai potrivite idei creative, asa cum o cere brieful.

Sa creezi un super concept de design de card, transpus vizual in toate cele 4 tipuri de card descrise mai jos, care sa ne faca pe toti sa scoatem cu mandrie cardul din portofel.

Pleaca de la o idee out of the box pe care sa o transpui apoi in 4 vizualuri si care, luate impreuna, dar si individual, sa transmita demersul Bancpost: este despre tine si pentru tine. Te vedem asa cum esti. 

Obiective
- Vrem ca clientii nostri, noi si vechi, sa se bucure de carduri pline de culoare si personalitate, pe langa oferte si alte avantaje.
- Vrem sa ii surprindem cu un design vizual modern, fresh, care sa le arate ca au o relatie cu o banca personala, care „te vede asa cum esti”.

 

Incurajam noua generatie de creativi sa-si ateste, testeze, incurajeze creativitatea. Lucrarile inscrise vor fi supuse la jurizarea echipelor de brand si ale agentiilor lor, precum si a creativilor din juriul festivalului, in frunte cu Kevin Brady, Executive Creative Director, Droga5.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related