Policolor si Zaga Brand lanseaza doua noi concursuri de creatie in Campania Culorile Romaniei

Producatorul roman de vopsele Policolor si Zaga Brand lanseaza doua noi concursuri de creatie in cadrul celei de-a doua editii a Campaniei Culorile Romaniei.

Campania a debutat in 2015, odata cu aniversarea a 50 de ani de activitate a Policolor, prin o serie actiuni dedicate comunitatii, ce au ca obiectiv readucerea culorii  in zonele urbane, prin pictarea cu elemente locale, romanesti, a unor locuri sau obiective din orase, de care sa beneficieze comunitatea locala.

Primul concurs de creatie din cadrul Campaniei Culorile Romaniei - editia 2016, este adresat studentilor din cadrul Universitati Nationale de Arta Bucuresti - UNARTE, oferindu-le posibilitatea de a-si exprima creativitatea intr-un mod original. Subiectul primului concurs este locomotiva din fruntea Trenului Tineretului, care va circula catre mare in timpul sezonului estival.

Moving Art este parte a campaniei Culorile Romaniei-Policolor si se bucura de sustinerea CFR Calatori. Cele doua companii promoveaza intr-o maniera inedita, traditiile locale, tema de creatie din acest an fiind mitul romanesc - Pasarea Maiastra.

Locomotiva are peste 18 metri lungime, peste trei metri inaltime, si o mare nevoie de un artist care sa vina cu idei despre cum ar arata tranformata. Inscrierile in competitie se fac pana la data de 25 aprilie 2016 iar propunerile de creatie se trimit pana la data de 4 mai 2016. Participantii pot concura individual, sau se pot inscrie in echipe de maximum cinci membri.

 

Al doilea concurs de creatie destinat studentilor de la facultatile de Arte, Design, Urbanism si Peisagistica si are ca subiect vapoarele amplasate la intrarile orasului Constanta, dinspre orasele Medgidia si Mangalia, dar si pe cele din zona Pescarie si Gara Constanta.

 

Vapoarele sunt pregatite pentru o noua destinatie, aceea de a fi exponate de arta urbana. Proiectul s-a nascut dintr-un parteneriat intre Primaria Municipiului Constanta si Policolor, inca din anul 2015 cand, alaturi de voluntari, primul vapor, cel amplasat la intersectia Bulevardului Tomis cu Bulevardul Aurel Vlaicu, a devenit obiect de arta urbana.

In acest an, voluntarii care vor fi implicati in implementarea proiectului sunt stundeti ai Universitatii Ovidius dar si membri ai ONG-urilor din localitate. Fiecare creatie castigatoare va fi premiata cu 3.000 de lei iar pentru inscrieri puteti accesa acest link.



Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related