Masinile nu se mananca de foame, foamea nu mananca masini

Masinile nu se mananca de foame, foamea nu mananca masini

Poeta Sharon Olds manca, intr-un dintre cele mai frumoase poezii ale ei, o masina. Bucata cu bucata. Nu era nimic ciudat in asta. Mai ciudate sunt sentimentele oamenilor.

Tot intr-un fel de poezie, una mai pragmatica, insa, si care iti vinde mai mult decat emotii, si tot dintr-un fel de nevoie, Eric Leclerc, ilusionist si omnivor extraordinar, degusta un Ford Kuga in cea mai noua campanie realizata de BBR Saatchi.

De ce sa testezi masinile la condus, cand sunt atatea alte experimente care asteapta?

 

Foamea scoate multe lucruri stranii din oameni, asa cum ne spune Snickers de la aparitia lui. Chiar si ecouri metatextuale. Ultima gaselnita a brandului, gandita de BBDO Moscova e asta: sa se camufleze in ambalajele altor branduri, cum ar fi Mars, Twix sau Bounty, niste marci impaciuitoare, de altfel, pentru ca locuiesc in aceeasi companie-mama.

Ce a vrut sa spuna poetul?, va intrebati. Va spunem noi, ca o adevarata profesoara blazata: pana si lui Snickers ii este, uneori, foame (de Snickers).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related