[IQ-ul creativ din publicitate] Roxana Dragomir: Undeva scartaie ceva; cand e prea multa creativitate si originalitate, nu e bine

Roxana Dragomir, Managing Partner ACTIV AD Communication, crede ca masura este de dorit si cand vine vorba de creativitatea industriei de comunicare din Romania. Chiar daca e un subiect prea des si mult dezbatut, multa lume uita ca, de fapt, e vorba de un adevarat “menage a trois”, unde dincolo de agentii si clienti, mai exista Maria Sa Consumatorul.

Dincolo de mistocareala, Roxana Dragomir nu gaseste alte elemente ale specificului autohton in publicitate. Dar noi ne ambitionam sa le cautam. Caracteristicile care ne definesc industria si preaplusul de creativitate. Din cautarea aceasta au aparut premiile FIBRA. In cautarea asta, vrem sa ne ajuti si tu. Cu lanterna, farul sau submarinul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Activ AD

Suntem o agentie de creatie care si-a transformat abilitatile marcom si creativitatea in servicii adaptabile tuturor companiilor, fie ele mici sau mari: Campanii de Advertising Integrate; Activari de Brand;... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune


Comentarii

lucian olteanu
acum 1 an
La noi, la romani, umorul este esenta si efectul unei creatii reusite. Priviti in trecut si veti gasi viitorul, spunea un ilustru filozof. Si acum reversul - cati oameni ati vazut sa rada sau sa zambeasca ? Si sa mergem si mai adanc in revers - o creatie reusita presupune livrarea catre audienta a unei informatii, discret si distinct "ambalate" care sa starneasca emotie si sa determine o actiune. Aveti impresia ca audienta a evolutat sau este capabila sa digere "finetzuri" ? V-ati intrebat vreodata ce emotioneaza un segment sau altul ? Nu ma refer la copii, batrani, handicapati si talentati pe scena, nuntile tiganesti sau gratarele sfaraind, ci la "frumosul" ascuns sau uitat si, de ce nu, la umorul vechi, romanesc. Si ma mai refer la educatie, dar asta dureaza, costa si doare. :)


Related